6 sierpnia 2017

Mazury


Kilka dni temu, a dokładniej w środę obudziłam się z ogromną chęcią na wyjazd. Pogoda sprzyjała i razem z mamą już z samego rana zamówiłyśmy sobie 3-dniowy wyjazd na mazury. Nie napalałam się, że znajdę coś hiper-super-ekstra, bo właśnie zaczął się największy sezon na wyjazdy, po drugie nie miałyśmy pomysłu co i gdzie. Postanowiłam, że wejdę na mój ukochany serwis airbnb z którego zawsze zamawiam noclegi i przy tym może trafię na coś interesującego. Miałam ochotę odwiedzić mazury, bo w tym roku mam bardzo 'słabe' wakacje. Mam tu na myśli, że nie wyjeżdżam w sumie nigdzie i nic nie planowałam. Wszystko w związku z ogromnym wyjazdem, który szykuje mi się w zimowym miesiącu, którego zresztą nie cierpię, a tym bardziej w Polsce - jest zimno, buro i ponuro. Ale o wszystkim dowiecie się niewątpliwie z mojego instagrama (instastory) jak zwykle. Tymczasem moje zamawianie wyjazdu na mazury z mamą trwało całe 3 sekundy i wyniosło mnie - uwaga! 7zł... pierwszy raz trafiłam na taką cenę, trochę szperałam, trochę oszczędziłam na moim airbnb koncie i cyk! Wyjazd wyszedł nas niemalże za darmo. Jechałyśmy autem, a na miejscu byłyśmy tylko 2 noce. 


Bardzo mi zależało żeby miejsce które wybierzemy było spokojne, najlepiej odosobnione, ciche z naciskiem na odpoczynek. Te 3 dni miały nas odciąć od dosłownie wszystkiego. Dać wypocząć na łonie natury w towarzystwie jezior i ewentualnie zwierząt. Tak było! Wybrałyśmy Elganowo w którym jak możecie kojarzyć byłam rok lub 2 lata temu, na ten moment dobrze nie pamiętam. Tym razem pojechaliśmy do państwa, którzy już od 1 dnia super nas ugościli. Jeżeli założycie konto na airbnb (najlepiej przez mojego linka na końcu tego i poprzedniego posta), to bez problemu znajdziecie agroturystykę w której spędzałyśmy miło czas.


Mieszkam w okolicy mazur, w związku z czym mam dość duży sentyment do tej części Polski i każdego roku chętnie tam wracam, a wakacje na mazurach stały się dla mnie pewnego rodzaju rytuałem, co możecie obserwować na blogu. Było cudownie... jadłyśmy serki z ognia, moczyłyśmy się w jacuzzi, leżałyśmy plackiem na pomoście totalnie same z całym jeziorem tylko dla nas i rano spożywałyśmy śniadania na tarasie w towarzystwie natury, dodatkowo wybrałyśmy się do lasu i zerwałyśmy całkiem pokaźną sumkę jagód. Czy może być lepszy sposób na wypoczynek?


Nie jestem w stanie w pełni oddać wam uroku tego miejsca na zdjęciach, ale starałam się! Brałam ze sobą aparat praktycznie wszędzie, bo jestem zdania, że dobry moment na zdjęcie może nastąpić nieoczekiwanie - w każdym miejscu i o każdej porze. Poniżej dołączam zdjęcia z telefonu, bo nie ma sensu rozdzielać ich na osobny post. Jest tego dość mało, bo i krótko tam przebywałyśmy, jednak można powiedzieć, że mazury - zaliczone/odhaczone! 


I tak jak wspominałam, dodaję na koniec obrazek pod którym macie zniżkę przy dołączaniu do airbnb poprzez mój link! Polecam, bo jak widać powyżej można znaleźć naprawdę tanie wyjazdy...



9 komentarzy :

  1. Ooo piękne zdjęcia . ;) Nie byłam na mazurach jeszcze . Czy polecasz mazury jako odpoczynek w spokoju dla pary ? ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga ;)
    https://poznajmnieimojezycie.blogspot.com/2017/08/stylizacje-na-upalne-dni.html

    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak. Osobiście preferuję tą opcję wypoczynku dla pary i sama z chłopakiem często się tam wybieram

      Usuń
  2. Anonimowy18:41

    Paula masz jakieś sposoby na nude? Ostatnio mi doskwiera, jak miałam co robić to teraz siedzę w domu i kompletnie nie wiem co mam ze sobą zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężkie pytanie, rób cokolwiek! ruszaj się, poćwicz, pobiegaj, każda aktywność jest na +

      Usuń
  3. Anonimowy18:42

    Jesz zdrowo czy lubisz jesc jakieś pizzę kebaby itp? Bo jesteś naprawdę taka chudaaaa 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jeść zdrowo, ale w sumie kiedy tylko mam ochotę to pożeram jakąś pizzę czy kebaba, tak jak napisałeś/łaś ;p mam nadzieję, że na starość mi się to nie nawróci, haha

      Usuń
  4. Anonimowy20:50

    Paula masz jakiś przepis na idealny związek? U mnie mój chłopak o wszystko mnie obwinia a ja mam za dobre serce i zawsze staram się wszystko łagodzić...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, a Mazury są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:31

    Hej Paula, zarejestrowałam sie na airbnb za pomocą Twojego linku i nie wiem jak użyć tej zniżki, czy moze ta promocja już nie jest aktywna? ;(

    OdpowiedzUsuń