1 sierpnia 2017

Hej wesele!


Dokładnie 15 lipca tego roku brat mojego chłopaka ożenił się. Mieliśmy okazję być tam w wyjątkowym charakterze ponieważ mój chłopak świadkował. Był to jeden z piękniejszych ślubów na jakich byłam, a pierwszy taniec rozłożył mnie na łopatki - dosłownie! Zastanawiałam się czy właściwie o tym pisać i wrzucać zdjęcia, ale stwierdziłam, że jest to całkiem ważne wydarzenie i należy o tym wspomnieć. Chociażby przez wzgląd na fakt, że fajnie będzie za jakiś rok sobie o tym przypomnieć. Ceremonia w kościele była piękna i wzruszająca, a cała impreza wraz z poprawinami jak najbardziej na plus. W sierpniu czeka mnie jeszcze jedno wesele - mojego kuzyna. Tymczasem nie ma co aż tak wybiegać naprzód - obejrzyjcie sobie krótką relację z minionego wesela.




A tak już całkowicie odbiegając od tematu posta... dzisiaj rano wstałam i stwierdziłam, że w taką pogodę nie ma sensu siedzieć w domu. W 5 sekund podjęłyśmy z mamą decyzję, że wyjeżdżamy. Ot tak, po prostu. Jedziemy w super miejsce, gdzie na 100% uda nam się odciąć i wypocząć. Co prawda jedziemy na wyłącznie 2 noce, ale to ze względu na inne sprawy. Jednak fakt o którym chcę wam powiedzieć jest taki, że za całe te 3 dni zapłaciłyśmy tylko - 7zł!!! Tak, dobrze przeczytaliście. Kwota jest śmieszna, a do miejsca docelowego mamy około 100km, więc jedziemy autem. Oczywiście nocleg zamawiałam przez mój ulubiony serwis airbnb o którym u mnie na blogu głośno. Poniżej wrzucę wam kod zniżkowy z którym uzyskacie aż 100zł zniżki na waszą pierwszą podróż za minimum jakoś 300zł, nie pamiętam dokładnie, ale bądźmy szczerzy... wyjazdy na dłużej niż 4 dni i tak kosztują podobnie, więc dlaczego nie wykorzystać okazji i nie zapłacić 100zł mniej? 

Klikając w obrazek przeniesiecie się na stronę, gdzie przy logowaniu otrzymacie ode mnie 100zł!!!


Miłego wypoczynku, a ja zabieram się za pakowanie!

7 komentarzy :

  1. Przepiękne zdjęcia, a w tej pierwszej czarnej kreacji wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:35

    jeju skąd ta kwiatowa sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy09:15

    Paula moze zrobilabys room tour? Wiem ze kiedys był ale mozesz nowy, jesli chcesz a ja z checia obejrze i przeczytam całego posta( tak jak wszystkie inne) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli kiedyś coś zmienię w pokoju bardziej radykalnie, to mogę zrobić, ale niebawem i tak wyprowadzam się do poznania, także póki co nie planuję remontu u siebie :)

      Usuń
    2. Anonimowy08:45

      rozumiem :) dziekuje za odpowiedz :)

      Usuń
  4. Anonimowy19:16

    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia dla młodej pary! :)

    OdpowiedzUsuń