5 czerwca 2017

piknik


Jeśli oglądacie mojego instagrama na bieżąco, to wiecie że w minioną sobotę miałam okazję uczestniczyć w bardzo fajnym wydarzeniu. Otóż moja koleżanka zaprosiła mnie ze sobą na piknik organizowany w jej pracy. Ja - nie mając na ten dzień żadnych planów, bez większego namysłu się zgodziłam i zupełnie nie żałuję! Było super. Odpoczęłyśmy, poleżałyśmy w cieniu z lemoniadą gadając o głupotach, stworzyłyśmy sobie własne wianki z żywych kwiatów i pomalowałyśmy kurki ulepione z gliny. Cały event okraszony był pysznym, wyszukanym jedzeniem i cieplutkimi goframi oraz truskawkami w bitej śmietanie, podawanymi co jakiś czas. Wygodne ławko-leżanki z materacami były wyjściem idealnym na tamtą pogodę. Sobota minęła nam beztrosko i leniwie. Miejscem wydarzenia był Lake Park Wilanów, gdzie byłam po raz pierwszy. Już kilka razy przeszłą mi przez głowę myśl żeby zrobić tam sesję zdjęciową, ale nigdy nie doszło to do skutku. Powiem szczerze, że myślałam że to miejsce mnie totalnie oczaruje, a to co widziałam na zdjęciach trochę różniło się od rzeczywistości. Powiem tak - fajnie, ale szczęka nie opada. Ponadto miejsce wygląda jak wieś, a nie Warszawa, chociaż ten fakt mi akurat w zupełności nie przeszkadzał. Dość gadania, zobaczcie krótką, zdjęciową relację z tego miejsca!  A Tobie Madzia, dziękuję za zaproszenie. 



To właśnie z Madzią mieszkałyśmy razem przez nasze 2 pierwsze lata studiów w Warszawie. Nie pamiętam czy kiedykolwiek pokazywałam ją tutaj, ale ta-dam! Tajemnica zdradzona. Udzielajcie się tu proszę, bo nie wiem czy ktokolwiek jeszcze zagląda na bloga. Cisza jak nigdy... 

12 komentarzy :

  1. Chętnie bym się tam wybrała, super! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. Ile bym dała za taki mały relaksik a tu sam stres dookoła mnie. Zawsze chciałam mieć taki wianek z kwiatów. Faktycznie miejsce dupy mie urywa ale jest ładnie ;)
    Ja czytam bloga chociaż nie zawsze m czas coś napisać w komentarzu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki piknik to świetna inicjatywa!
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:27

    Regularnie zaglądam i na bloga i na Instagrama! 💕 Twój blog od kilku lat jest moim ulubionym

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam nauczyć się robić wianki :( Uwielbiam Twoje zdjęcia, mogłabym je w kółko oglądać <3
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:21

    Piękne, klimatyczne ujęcia! Fajnie, że miałaś możliwość spędzić tak fajnie sobotę, zawsze to coś innego, a potem człowiek ma niezłe wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wianki! Zaglądam tutaj od bardzo dawna i nadal z niecierpliwością czekam na nowe posty. Uwielbiam Twój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy08:46

    Te wianki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:22

    Raz na jakiś czas sprawdzam co nowego u Ciebie słychać Paula! Niestety częstotliwość już nie jest taka sama, jak bywało kiedyś i podejrzewam że już nigdy to nie wróci. Najbardziej tęsknię za takimi codziennymi postami, a wiem że nie jestem jedyną osobą :P Dlatego tak lubimy posty typu phone photos. Oczywiście zdjęcia z bekstejdży też uwielbiamy, no ale wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróci, wróci :) jak tylko moje życie mi na to pozwoli, bo obecnie mam za mało czasu, a za dużo na głowie i im bliżej wakacji, to coraz bardziej się potęguje

      Usuń
  10. Ja to akurat jestem na etapie sesji,jestem na takim kierunku, gdzie mam teraz cały czerwiec zawalony, więc czasu jakby trochę mało, żeby się udzielać w komentarzu, ale regularnie zaglądam na bloga, więc spokojnie, ludzie na pewno zaglądają ;3 PS: przepiękne te wianki, a co miejsca to wydaję się bardzo spoko, ale chyba nie na taki typowy piknik z kocem na trawie i z koszykiem pełnego jedzenia. A co do koleżanki to jestem pewna, że wcześniej jej na blogu nie pokazywałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również często zaglądam na bloga, obserwuję na ig. A udzielam się rzadko, bo rzadko mam coś ciekawego do powiedzenia! :) I często myślę, że lepiej nie pisać nic, niż cokolwiek. Myślę, że nie tylko ja tak mam :)

    OdpowiedzUsuń