10 czerwca 2017

backstage


Jakiś czas temu przyszedł mi do głowy.. no dobra, dziwny pomysł. Ale tak mam, że nawet jeśli moje pomysły nie są do końca zwyczajne, to i tak muszę je zrealizować. Dodaję tego posta właśnie dzisiaj, właśnie teraz. Stwierdziłam, że jest na to odpowiedni moment, bo jeśli nie zrobię tego teraz, to nie zrobię tego przez najbliższe 2 tygodnie. Patrząc oczywiście przez pryzmat moich najbliższych planów. Niebawem chcę jeszcze wrzucić phone photos, bo zadziwiająco szybko zebrała się kolejna, pokaźna sumka zdjęć do wrzucenia. Także czekajcie cierpliwie! Dzisiaj kulisy sesji z Pauliną, którą dość często możecie u mnie wiedzieć. Powiem szczerze, że zupełnie inaczej ta sesja miała przebiegać i początkowo zamysł był odmienny od ostatecznego, ale cieszę się że wyszło, jak wyszło. Paulina jest taką osobą, że jeśli się umawia ze mną na zdjęcia, to w 99% przypadków udaje się zrobić zdjęcia. Bardzo lubię takie podejście, bo sama staram się nie odkładać/przenosić i tak dalej. No nie ważne. Było zabawnie, ale momentami też całkiem ciężko, kiedy przyszło nam zmywać tonę złotego brokatu, aby pokryć twarz czarnym, który chyba nie muszę mówić, że kompletnie nie chciał się zmywać. Ostrzegam! Jeśli ktoś z was będzie się tym inspirował i wyduma sobie coś podobnego, uważajcie z tym brokatem, bo po wszystkim jest dosłownie wszędzie! 



Mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę z tego o czym zawsze przypominam? Takie posty, to tylko backstage, co oznacza, że efekty końcowe niebawem pojawią się na facebook'u: Photographs by Plapart. Stwierdziłam, że wrzucanie zdjęć tutaj zbyt mocno zacina działalność bloga ze względu na duże rozmiary zdjęć. Także wszystkich ciekawskich zapraszam do śledzenia mnie na facebook'u. 

7 komentarzy :

  1. Przecudne zdjęcia!! Uwielbiam to co tworzysz :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł brokatami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:37

    Te czarno białe zdjęcia najpiękniejsze! :) Mam do ciebie Paula pytanie, a mianowicie skończyłam liceum, napisałam maturę i mam teraz tyleee wolnego co sądzisz o pracy na pełen etat? Myślisz ze mój chłopak zrozumie to Żr trochę rzadziej będziemy się widzieć? Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powinnaś patrzeć na to co powie Twój chłopak.. w sensie jeśli chcesz pracować, to zrób to, a on powinien zaakceptować Twoją decyzję :)

      Usuń