26 czerwca 2017

3 dni w Poznaniu


Ostatnio moje życie wirowało między egzaminami, zaliczeniami i ogólnym próbowaniem zakończenia wszystkiego co mało przyjemne, ale jednak ważne. Jeśli śledzicie mnie na bieżąco, to wiecie że 14 czerwca miałam obronę pracy licencjackiej, którą udało mi się zaliczyć na 5! Natomiast od 21 do 24 czerwca byłam w Poznaniu. Tego również mogliście się dowiedzieć z mojego instagrama - @paulamroczkowska. Jednak nie wspominałam po co tam jestem i dlaczego jest to dla mnie aż tak istotne. Wrzuciłam kilka zdjęć, ale większą, pełniejszą relację dodaję w tym poście. 24 czerwca jak tylko wróciłam do Warszawy (koło północy), położyłam się do łóżka i zasnęłam. 25 natomiast cały dzień się pakowałam i przeprowadzałam do swojego domu. Jak tu przyjechałam, to kolejna część dnia + kawałek dzisiejszego minęło mi na rozpakowywaniu. Mam nadzieję, że nadążacie za wszystkim co piszę? Z tym postem celowo czekałam do dziś, dlatego że wczoraj tam-ta-da-dam!!! Dowiedziałam się o wynikach mojego wyjazdu - byłam na 3-dniowych egzaminach na fotografię i wiecie co? Dostałam się! Spełniło się moje najskrytsze marzenie, dostałam szansę o jakiej jeszcze niedawno nawet nie śniłam. Niesamowite! Ale ten temat poruszę jeszcze w osobnym poście, bo wszystko jest dość świeże i jeszcze sama nie dowierzam w to co się aktualnie dzieje. Jutro wyjeżdżam na 2 tygodnie. Potrzebuję odetchnąć, odpocząć. Te kilka dni od połowy czerwca było dla mnie naprawdę trudne, ale już po wszystkim. Tymczasem mam dla was relację z Poznania, którą udało mi się zebrać ze zdjęć z kilku dni, bo starałam się zwiedzać miasto w każdej wolniejszej chwili.


Chyba nie muszę wam mówić, że miejsce mojego pobytu wybrałam sobie na airbnb? Już pisałam, że uwielbiam ten sposób wynajmu mieszkań i jak tylko mam okazję gdzieś wyjechać, to zazwyczaj staram się właśnie tam szukać dla siebie odpowiedniego lokum. Nie będzie to kłamstwo jeśli dodam, że dużą wagę przywiązuję do wyglądu takich miejscówek. Uwielbiam dobrze się czuć w danym wnętrzu, a mój wyjazd do Poznania, który wiązał się z dość dużym stresem, musiałam ukoić w pięknym mieszkanku. Było to jedno z fajniejszych w jakich miałam okazję być. 

Przy okazji, skoro już mowa o airbnb, to polecam wam się tam zarejestrować poprzez mój link tutaj: www.airbnb.pl/c/paulam25746 - wówczas dostaniecie spore pieniążki na waszą pierwszą podróż! Sama w ten sposób się tak zapisywałam i jestem jak najbardziej zadowolona z ich usług i polecam! 


Mieszkałam w przepięknej kamienicy przy ul. Szewskiej. Powyżej macie zdjęcie klatki schodowej wewnątrz kamienicy, która skradła moje serducho, jak zresztą cały Poznań już dawno temu... dodatkowo poniżej trochę tego, co udało mi się złapać krążąc po mieście w wolniejszych chwilach, których było zdecydowanie zbyt mało.


Będąc w większych miastach lubię odwiedzać miejsca typu manufaktura czekolady, czy cukierków. Tym właśnie sposobem wylądowałam w poznańskim słodkim czary-mary. Kupiłam kilka słodkości i później poszłam szukać rzekomo największego schabowego w mieście i... znalazłam go! Super smaczny obiad, w rozmiarze XL za koło 20zł znajdziecie przy ul. Szkolnej 7 u dziadka. Polecam!!!

14 komentarzy :

  1. Anonimowy11:47

    Wow! Gratuluję Paula dostania się na fotografię! Sądząc po Twoich zdjęciach, bedziesz najlepszą uczennicą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Poznań, w którym mieszkam już 2 lata na studiach <3 Cieszę się razem z tobą Paulą, bo wiem, jak każda czytelniczka twojego bloga, że fotografia jest dla Ciebie wszystkim i jest z Tobą każdego dnia, to twoje życie, więc z całego serca ci gratuluję, że się dostałaś i powodzenia ;3 To znaczy, że się przeprowadzasz do Poznania ? I mam pytania studia na UAP czy gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) tak, UAP, studia stacjonarne - przeprowadzam się :)

      Usuń
  3. Gratuluję Ci z całego serca!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam bliziutko Poznania i go uwielbiam :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy00:54

    Masz tatuaz nowy ? koło obojczyka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam dwie nowe dziarki, które tworzą jedną :)

      Usuń
  6. ale super zdjęcia!
    Lubię Poznań, gdyby nie te straszne korki :C
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. też zawsze szukam mieszkań na airbnb i zawsze dobrze trafiam :) Poznań uwielbiam, szkoda tylko że jest na drugim końcu Polski, bo rzadko mam okazję tam zajrzeć. Jak dla mnie chyba najbardziej kolorowe miasto w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, Paula! :) masz nowy tatuaż? Na zdjęciu w lustrze coś widać ;) PS. Oczywiście bardzo gratuluję dostania się na studia! Zrobisz post, jak wyglądały egzaminy itd? PS 2. Napiszesz także coś o studiach, na których byłaś? Cały post o tym byłby idealny :D udanego wypoczynku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak :) postaram się za to zabrać jak najszybciej! :) o studiach w Poznaniu będzie w filmie, a o tych, które skończyłam napiszę tutaj posta

      Usuń
  9. jejku uwielbiam Twoje zdjęcia :) gratuluję dostania się na wymarzone studia :)

    OdpowiedzUsuń