2 kwietnia 2017

backstage sesji dla Wiatrem Podszyte


Kolejny cudowna, ręcznie szyta bielizna od Wiatrem Podszyte trafiła w moje ręce. Dari wysłała mi ten czerwony, krwisty zestaw już spory czas temu, ale ja, jak to ja.. muszę wszystko przemyśleć, dopasować i wtedy działać. Wczoraj pogoda była przepiękna i dochodziło do 23 stopni, a że wiedziałam o tym dzień wcześniej to powiedziałam sobie że nie ma opcji żebym zmarnowała taką pogodę i znowu nie zrobiła zdjęć, a słońce ucieknie mi przez palce, o nie, nie. Osobą, na którą za każdym razem mogę liczyć i która znajduje czas zawsze kiedy jej potrzebuję jest Paulina. Mamy za sobą już sporo sesji zdjęciowych i powiem szczerze że z każdej kolejnej jestem coraz bardziej dumna! Cieszę się że znalazłam osobę dla której tak jak dla mnie wspólne projekty to sama przyjemność. W sekrecie powiem wam że zdjęcia z tej wczorajszej sesji są już w gotowości, ale żeby nie zdradzać wszystkiego za jednym razem, najpierw zobaczcie sobie kulisy. Zdjęć jest ogrom, ale to świadczy tylko o tym że było wiele, wiele nadających się do pokazania a ja miałam wielki problem z wyborem odpowiednich.



W związku z tym że lubię klasycznie i jestem totalną estetką, to musiałam nieco zmienić wygląd stanika, myślę że spostrzegawczym rzuci się to w oczy. Już tak mam że nie mogę nic obciąć w zdjęciu, ramki muszą być równo, a jeśli coś jest nie po mojej myśli to zostaje usunięte! Ot co. Tymczasem dziękuję kochanej Darii z Wiatrem Podszyte (tutaj) za to że mi ufa i pozwala uwieczniać swoje cuda na zdjęciach. Ogrom satysfakcji, szczęścia i wspólnego rozwijania naszych pasji, które ze sobą w pewien sposób łączymy. Buziaki dla was kochane kobiety! A wy śledźcie moje konto na facebook'u, bo myślę że w kolejnych dniach pojawi się sporo efektów z tej sesji. 

6 komentarzy :

  1. Piękna bielizna, rewelacyjna sesja i zjawiskowe zdjęcia :) Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja , bardzo mi sie podoba :) :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam patrzeć jak sie rozwijasz:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz cudowne zdjęcia! :) Śliczna bielizna!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:25

    Hej :) Paula mogłabyś mi powiedzieć jak się zamawia bieliznę z Wiatrem Podszyte? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:50

    Piękna jest ta bielizna od Wiatrem Podszyte! Podoba mi się ta sesja, pomimo że jeszcze nie widziałam efektów. Zupelnie coś innego, naprawdę fajnie się wszystko komponuje. Ceglana ściana tworzy świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń