28 kwietnia 2017

4 sposoby na zdjęcia z projektogram.pl


Jeżeli masz na swoim dysku milion zdjęć, a twój instagram pęka w szwach, ale nie masz pomysłu jak fajnie je skomponować i stworzyć coś pięknego, to ten post jest idealnie dla Ciebie! Razem z projektogram.pl postanowiłam nagrać dla was film na yt, a mało tego zrobić także kilka zdjęć, żeby zobrazować wam jak w kreatywny i niebanalny sposób można złożyć ze swoich zdjęć ciekawe kompozycje i sprawić by wspomnienia już nigdy wam nie uciekły. 



Sama jakiś czas temu borykałam się z ogromnym problemem, bo dziwnym trafem z dysku zniknęło mi wszystko - dosłownie. A między tym wszystkim były również tysiące moich zdjęć, których ja - osoba fotografująca i przy tym ogromna gapa nie zdążyłam nigdzie zapisać. Szczęście w nieszczęściu że znajomy zdołał większość odzyskać, bo inaczej totalnie bym się załamała. Zdjęcia są dla mnie czymś bardzo istotnym w moim życiu, są w nim od zawsze i w sumie stale je robię. Od tamtej pory trochę uważniej staram się o nie dbać i uważać żeby znowu nie przechodzić przez to piekło. Widzicie, dla kogoś ważny może być pies, samochód, rower - dla mnie czymś ważnym są właśnie fotografie. 


Naprzeciw moim wymaganiom już kilka lat temu wyszedł projektogram. Jak się okazało był to strzał w 10, bo do tej pory działamy razem i to właśnie dzięki nim zdobyłam swój drugi aparat Instax Mini, który wygrałam w konkursie - 100% fair. Uwielbiam kolaboracje z firmami, które charakteryzują się starannością w tym co robią i dają z siebie wszystko, aby zachwycić swojego klienta. Taki jest właśnie projektogram. Jeśli macie jakieś zdjęcia na laptopie - instagramie - facebook'u, czy gdziekolwiek indziej, lećcie na ich stronę projektogram.pl i zróbcie coś swojego! 

Niech projekt, który zrobicie będzie wasz, zrobiony tak jak wy chcecie. Niech poduszka, na której będzie spać albo ramka na którą będziecie patrzeć przypomina wam o czymś ważnym. Wybór macie ogromny, a obsługa chętnie wam pomoże jeśli pojawi się jakiś problem. Niebawem Dzień Matki, czyli świetna okazja żeby dać mamie coś od serca. Taki prezent zadowoliłby każdą mamę - gwarantuję. Sama wielokrotnie dawałam swojej ramki ze zdjęciami, ale jak się domyślacie ma już tego zbyt wiele. Jednak na tej stronie możecie skomponować naprawdę fajny zestaw! W związku że prowadzę swój fotograficzny kanał, to więcej o tym co zamówiłam i jak właściwie zamawiać dowiecie się z filmu, która wam TU podlinkuję i wrzucę poniżej! Buziaki, P. 



6 komentarzy :

  1. Anonimowy17:41

    Już od dłuższego czasu myślałam o wywołaniu zdjęć, bo planuję zrobić swój własny album. I chyba skorzystam z Projektogramu ;) strasznie podobają mi się te zdjęcia jak z polaroidu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Myślę, że z miłą chęcią odwiedzę tą stronę i wykombinuje coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka jest przecudowna!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:30

    Miałam już do czynienia z Projektogramem i jestem baaardzo zadowolona. Planuję zrobić teraz jakiś prezent u nich na Dzień Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. takie zdjęcia to jednak mają moc i klimat. nie da się ich zastąpić wersjami elektronicznymi

    OdpowiedzUsuń