31 marca 2017

Te książki polecam!


Mamy koniec marca, a ja dzisiaj właśnie zapragnęłam tutaj coś napisać. Bez wszelkiego usprawiedliwiania, bo sami wiecie jak jest, chcę dodać post z przekierowaniem do filmu. Dlaczego taki nagrałam? Od kiedy istnieje mój blog i od kiedy właściwie zajmuję się fotografowaniem, a wy to wiecie, dostaję mnóstwo pytań o książki które polecam jeśli chodzi o fotografię. Jeśli moja składnia nie będzie idealna, to przepraszam, ale wypluwam już sobie ostatnie resztki mózgu na licencjat i jestem tym totalnie wymęczona, ale bez narzekania! Spontanicznie wzięłam do pracy aparat, nagrałam i tego samego dnia materiał był już zmontowany. Jak wiem co chcę nagrać, idzie mi to bardzo prężnie i sprawnie - tak było tym razem. 2 albumy z teorią i 4 ze zdjęciami, które bardzo inspirują. Chcieliście? Macie! Spełniam wszelkie życzenia jeśli chodzi o wasze 'braki' fotograficzne. Śmiało pytajcie o co tylko chcecie, jeśli jest to związane z tym konkretnym tematem, a ja z przyjemnością wam odpowiem. Jeśli pytań będzie sporo i nie powtórzą się z tymi, które już kiedyś nagrywałam (tutaj) na kanał, to może nagram nowe video z odpowiedziami. Aha! No i najistotniejsze - usunęłam snapchat'a, bo strasznie mi wadził od początku od kiedy go miałam. Teraz jestem na bieżąco na instagramie, także wszystkich ciekawskich i chcących być ze mną na co dzień zapraszam @paulamroczkowska na instagramie. 


Jak wspominam w samym filmie, który znajdziecie poniżej, do naszej czytelni ciągle przybywają nowe książki wśród których zawsze znajdzie się jakiś nowy okaz, więc pewnie nie jest to pierwszy i ostatni film tego rodzaju. Dajcie koniecznie znać co myślicie i czy mieliście okazję pochylić się nad którąś z tych książek? 




5 komentarzy :

  1. Świetny film, zainteresuje sie książkami ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie widziałam wcześniej żadnej z tych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że pokazujesz te książki! Jestem ich bardzo ciekawa :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnoscia dla fanow fotografii te ksiazki beda super lektura ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:25

    Faktycznie, te książki to jeden wielki ogrom inspiracji :) Fajnie, że o nich wspomniałaś, kilka pozycji mnie naprawdę zaintrygowało ;)

    OdpowiedzUsuń