16 grudnia 2016

Wyjeżdżam na święta?


Każdego roku w grudniu, a właściwie to u schyłku grudnia, spotykamy się z bliskimi, składamy sobie życzenia, dajemy prezenty (chyba najlepsza część!) i spędzamy wspólnie czas. Dla mnie tegoroczne święta będą niezwykle wyjątkowe, bo... spędzamy je w podróży! Wraz z mamą już rok temu o tym rozmawiałyśmy, a że bardzo mało czasu jest nad dane na ten moment spędzić razem, to będziemy celebrować i nadrabiać właśnie w święta. Podróż odbędzie się oczywiście poprzez wykorzystanie mojego ukochanego airbnb i polskiego busa. Duet idealny, nawet dla totalnych wyjazdowych laików. Jedziemy w miejsce, gdzie moja mama zawsze chciała pojechać, a ja chętnie tam wrócę. Spodziewam się dyskusji na temat jak można spędzać święta nie będąc z rodziną? Otóż moją najbliższą rodziną i osobą jest moja mama i w tym roku nasze położenie, że tak to nazwę, pozwoliło nam i utwierdziło nas w przekonaniu że to najlepsza opcja jaką mogłyśmy wybrać. Nie mogę się doczekać i jasna sprawa - przywiozę mnóstwo zdjęć. Jednak powiem wam, że po wielu, wielu wyprawach które już zaliczyłam z Olympusem, nie będę aż tak przesadzać z ilością klatek. Wiem że trochę przesadzam i zamiast napawać się klimatem i pobytem w danym miejscu, 3/4 takich wyjazdów zajmuje mi cykanie zdjęć. Postaram się zrobić ich tyle, żeby móc jak najdokładniej opowiedzieć wam o miejscu do którego się wybieramy, ale na tyle mało żeby nie przeginać. Planuję totalnie oddać się klimatowi tamtego miejsca i odłączyć od wszystkiego, odpocząć. Uwierzcie że bardzo tego potrzebuję. Zwłaszcza że ostatnie tygodnie spędziłam pisząc pierwszy rozdział mojej pracy licencjackiej i mam dosłownie dość! 


Tym razem, wraz z Olympusem stwierdziliśmy że damy szansę wykazać się sprzętowi z wyższej półki. Dwa cudowne olympusowskie body i świetny obiektyw, jadą ze mną. Nawet nie wiecie jak się cieszę że ta współpraca tak prężnie się rozwija i za każdym razem jak się gdzieś wybieram, mogę mieć przy sobie coś, dzięki czemu cieszę swoje i wasze oczy pięknymi fotografiami. Ahh.. cudnie. Obiektyw przejdzie przed wyjazdem fazę testów, do tego dodam że podobno super sobie radzi w mroźnych warunkach. Kto wie, może się zaprzyjaźnimy? PEN-F i E-M5 pokażą na co je stać! Takiego sprzętu od nich jeszcze nie miałam w rękach i przyznam szczerze, że już nie mogę się doczekać pierwszych klatek! Mam nadzieję że oddadzą klimat miejsca w ciekawy sposób.


Gdzie dokładnie wyjeżdżamy? Tego nie zdradzę, ale na podstawie mapki możecie pisać pod spodem jakie miejsce przychodzi wam do głowy? Jak widać na pewno nie będzie to morze.. swoją drogą, chciałabym odwiedzić kiedyś Bałtyk zimą. Podkreślam! To że łuk strzałki pada w konkretne miejsce, może być dla was mylne, bo nie pokazuje ona dokładnego miejsca. Ciekawa jestem czy zgadniecie. Tymczasem chciałabym wam przypomnieć o tym co pisałam jakiś czas temu w poście, który poświęciłam stronie airbnb. Otóż istnieje kod, poprzez który możecie zyskać aż 85zł na pierwszą podróż. Wchodzicie na stronę poprzez grafikę airbnb widoczną powyżej i automatycznie przenosi was na stronę. Rejestrujecie się używając mojego kodu i to wszystko! Można wyruszać w pierwszą wyprawę. 85zł będzie odjęte wówczas od ceny, jaką macie zapłacić za wyjazd! Super, prawda? 

9 komentarzy :

  1. Czy to jest Wrocław ? ;) A jeżeli chodzi o sam wyjazd, to super sprawa, jeżeli twoja mama jest Ci najbliższą osobą nie licząc dziadków, to przecież dla odmiany możecie zmienić tą monotonnie w świętach, że co roku spędzacie tak samo i dla odmiany gdzieś razem wyjechać. U mnie zawsze na święta jest bardzo dużo osób, mam sporą rodzinę, więc było by ciężko z takim wyjazdem. Ale ogólnie to super pomysł i odbieram to bardzo pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia gdzie jedziesz ale są to Na pewno góry
    Fajnie że spędzisz czas z mama to ważne :)
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:19

    Czyli świąt nie spędzisz ze swoim chłopakiem ? :) Przepraszam, że pytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa! Też bym gdzieś pojechała na święta, jednak spędzam je w domu z rodziną :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:23

    Ale świetny pomysł z tym wyjazdem :)

    PS. Skąd case na telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:46

      Podbijam! Jest świetna ta obudowa :))

      Usuń
  6. W sumie teraz doszłam do wniosku, że to mogą być Katowice bądź Kraków,albo Zakopane, jeżeli to miejsce jest tam gdzie stoi choinka.

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja uważam, że super pomysł jeśli nie ma się wielu bliskich osób :)

    jeśli nadal chciałabyś zobaczyć Bałtyk zimą to śledź mojego bloga, bo najbliższy weekend spędzę właśnie w Sopocie!

    OdpowiedzUsuń