31 grudnia 2016

Podsumowanie 2016!


Dzisiejszy dzień kończy 2016 rok! Niesamowite jak szybko minął. Jeszcze pamiętam ubiegłą imprezę sylwestrową, która swoją drogą była jedną z gorszych na jakich było mi dane się bawić. Mam nadzieję że ta dzisiejsza rozpocznie dobry rok. Co się zmieniło przez te kilkanaście miesięcy? Wiele! Moje podejście do niektórych spraw, pojawiły się nowe współprace, pomysły. Miałam okazję doświadczyć ciekawych rzeczy, a jeśli chodzi o sesje, to chyba najbardziej dumna jestem ze zdjęć pod wodą. Było to jedno z moich największych marzeń i.. udało się! Od tamtej pory jestem zdania, że jeśli bardzo się czegoś chce, to można to zrobić. Dzisiaj wszystko działa mi na złość, począwszy od tworzenia filmu z kulis sesji po raz drugi, kończąc na wyłączającym się internecie. Ale nie poddaję się! Walczę. Nie mam czasu na nic, a siedzę od rana z laptopem na kolanach i piszę tego posta. Nie chcę was zanudzać zbyt długim tekstem, dlatego przejdę do rzeczy. Wiem że lubicie takie życiowe, proste wpisy, toteż postanowiłam że ostatni post w tym roku taki właśnie będzie. Proste zdjęcia z siostrą. Będzie pomieszanie z poplątaniem. Backstage z sesji z Kingą w sylwestrowym klimacie, zawartość pudełek od shiny i wspólne zdjęcia. Poplątanie z zamotaniem, ale mam nadzieję że 2017 będzie równie pozytywnie zakręcony jak to co dzisiaj wrzucam.



sukienka - TUTAJ // kombinezon - TUTAJ
Na następny rok, kolejny z blogiem, życzyłabym sobie takich super czytelników jakich mam, a nawet więcej. Żebyście nadal mnie tak motywowali do działania i ze mną byli tutaj w jakimś kontakcie. Wam życzę żebyście łapali 100% z życia w swoje garści i starali się spełniać marzenia. Na dzisiejszej imprezie uważajcie na siebie, ale szalejcie i bawcie się! Przywitajmy 2017 pełną parą. Do zobaczenia!

7 komentarzy :

  1. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! 🍸🍾 Buziaki, ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ostatnie siostrzane zdjęcia są przecudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:02

    Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zdjęcia pełne pozytywnej energii! Życzę Ci wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń w 2017r! ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:54

    Paula mam pytanie czy uważasz, że spotykanie się z chłopakiem raz na tydzien do niczego nie prowadzi? Bo rozumiem jak się jest juz kilka miesięcy itp ale tak na początku to troche kiepsko... co o tym sadzisz? :D buziaki jestes super :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:21

    Fajny z Was duet!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie, widać pozytywną energię na zdjęciach!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń