2 listopada 2016

sesja zdjęciowa w opuszczonej fabryce


Jako że zawsze jestem ciekawa nowych miejsc, jeśli chodzi o sesje zdjęciowe, to niedawno postanowiłam wybrać się z Martyną do opuszczonej fabryki i stworzyć coś tanecznego. Jeśli mam być szczera, to nie był to strzał w 10! Po pierwsze - pogoda, tego dnia było okropnie zimno. Po drugie - korki, stałam chyba z 30min. bo dojazd do miejsca, gdzie się wybrałam cały czas był zablokowany. Wiało, padało, a na domiar złego w tym samym czasie jakaś banda chłopaków zdecydowała się nagrywać tam gdzie my chciałyśmy robić zdjęcia. Myślałam że przełamiemy schemat że wszystkie zdjęcia taneczne mają być subtelne, najlepiej w plenerze i owiane nutką kobiecości. Chciałyśmy nadać temu jakąś sprzeczność i dowalić od siebie ciemny ciuch i nieuporządkowaną scenerię. Nie wyszło najlepiej i powiem wam szczerze, że chyba jednak zostanę przy opcji subtelnej. Jednak było to jakieś doświadczenie i nauczka, więc w sumie nie żałujemy. Każda kolejna sesja, przynosi nowe doświadczenie, nową świadomość, nowe okoliczności. Może akurat ta - miała nas nauczyć, że wizji tancerki w pięknej otoczce wdzięku nie należy przełamywać? Mimo wszystko postanowiłam dodać backstage i kilka ujęć jakie w miarę się według mnie nadają.



 

 



Stwierdziłam że nasza pierwsza sesja z Szybą w zachodzie słońca i 20-warstwowym tiulu podniosła poprzeczkę tak wysoko, że ciężko nam będzie ją przebić! W każdym razie dzisiaj trochę chaosu na zdjęciach, bo niby dlaczego nie? Potraktujmy tą sesję jako swojego rodzaju eksperyment. 

7 komentarzy :

  1. Cudowne zdjęcia ! I oczywiście piękna modelka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia wyszly cudownie <3
    Są magiczne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ! Super zdjęcia i oczywiście super miejsce do kolejnych sesji :D czekam na więcej bo miło się ogląda :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie możemy się doczekać efektów tej sesji! :)


    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, cudowne. Sama chciałabym mieć takie piękne zdjęcia, albo być takim rewelacyjnym fotografem. Zakochałam się w blogu.
    pozdrawiam https://alis-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku piękne zdjątka. Wysoka poprzeczka :D

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:31

    g e n i a l n e...

    OdpowiedzUsuń