7 listopada 2016

phone photos from last days


Prężnym krokiem przechodzimy do kolejnego posta, którym są zdjęcia z telefonu. Jak to ja, co jakiś czas lubię zrobić update tego wpisu. Sami wiecie że robię ich bardzo dużo, a taki telefoniczny pamiętnik na moim blogu cieszy się nie małym zainteresowaniem, co sprawia mi ogromną radość. Żeby nie przedłużać, po prostu dodam zdjęcia i jak zwykle postaram się do nich odnieść w kilku słowach. 

 pokochałam tą narzutę całym moim serduszkiem i w sumie mogłabym nosić każdego dnia - jeśli kogoś to interesuje znalazłam to cudo: tutaj
ostatni miesiąc był obfity w jedzenie na dowóz - jak nie pizza, to sushi! Jeśli chodzi o to drugie, to chyba w tym momencie najbardziej lubiane przeze mnie żarcie. Uwielbiam sushi, a jeśli zamawiacie w Warszawie tak jak ja, to bardzo polecam wam 'Sushi Wola'. Pięknie zapakowane i smaczne!

 gdyby nie ten widok zza szyby w autobusie powrotnym do domu, uznałabym ten dzień za najgorszy w życiu, kto mnie ma na snapie, wie jak on wyglądał, a ci, którzy nie mają, oszczędzili sobie mojego narzekania - dwa pierwsze zdjęcia // trzecie jest z dzisiaj jak czekałam na pociąg 
 Hej Wesele! 

 mój nowy telefon całkiem, całkiem radzi sobie ze zdjęciami w lustrze i chyba powinnam go wychwalać, bo w porównaniu z byłym.. sami wiecie jak było!

 sesja zdjęciowa pod wodą <3 marzenia się spełniają!

 Muszę polecić szczególnie dwie kawy z mojego ukochanego starbucks'a - Pumpkin Spice Latte (którą z pewnością większość z was kojarzy, ale może nie każdy próbował) nie ma ona nic wspólnego z dynią poza nazwą, a smak jest nieziemski! Warto również wypróbować pierniczkowe latte. Cały kubek ze zdjęcia był pusty w przeciągu 30 minut. 

 Pasja, piękne miejsce, moja praca = uwielbiam to!

 świeżutkie kwiaty - czerwone tulipany<3 // nowe carlo - piłam póki co tylko brzoskwinie i jest za słodka jak dla mnie, ale projekt butelek pierwsza klasa // ryż z malinami na śniadanie // piękna roślinka 
Ja swoje halloween obchodziłam sprawdzając nakładki na snapchacie, ta środkowa bardzo wpasowała się w mój klimat - kolorystyka - ściany z lampkami - wszystko do siebie pasuje!

Przepiękne, kobiece pudełeczko od 'Inspired by...'


7 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! ja uwielbiam takie posty!
    Zakochałam się w tej narzutce boże jest taka piękna!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie śliczne zdjęcia, uwielbiam bloga min. za zdjęcia :)
    pozdrawiam http://alis-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:42

    Heej,skąd ta niebieska koszula? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jakie śliczne zdjęcia i bardzo fajna jakość!
    Zdradzisz skąd masz tą piękną białą sukienkę, którą założyłaś na wesele?
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia super, narzutka też, kolor zdecydowanie mój <3 Narobiłaś mi straszną ochotę na sushi, chyba zamówię sobie dziś do pracy :) A właśnie odnośnie sushi - mega super pyszne jest w Sushiberry i polecam gorąco, chyba jedno z lepszych jakie jadłam w Warszawie, ostatnio dosyć popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raju, nawet twoje zdjęcia z telefonu mają swój klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki!!Dla mnie to Carlo też jest za sodkie :D

    OdpowiedzUsuń