11 października 2016

zielone zakątki Wrocławia


Prężnym krokiem przechodzimy do przedostatniego posta związanego z wrześniowym wyjazdem do Wrocka. Dlaczego już dzisiaj go wrzucam? Chcę to już zakończyć i zacząć pisać na różne inne tematy, które chodzą mi po głowie. Dla tych którzy nie mają snapa - od tej pory prosiłabym was żebyście tutaj przybywali spod adresu plapart.pl! Wszystko co dotyczy tej sprawy pojawi się wśród najbliższych wpisów. Po drugie zastanawiam się czy nie dodać wpisu na temat sportu, ćwiczeń itp. Mam tu na myśli żeby przedstawić wam moją postawę jeśli chodzi o ten temat. Powiedzieć co uważam, co robię i jak to jest u mnie, a przy okazji pokażę powiązane z tematem pudełko od shiny, gdzie podjęli współpracę z jatomi i wyszło z tego sporo ciekawych produktów. Dajcie znać co sądzicie. Koniecznie. Ale teraz już nie przedłużam, bo widzę że ostatnio wychodzą mi małe eseje z tych 'kilku zdań'. Jako ostatni post z serii 'Wroclove', zaplanowałam ogrody, zieleń, naturę, czyli coś co niezmiennie, od zawsze kocham. Zwiedziliśmy sporo ogrodów, parków i miejsc gdzie można było podziwiać przyrodę, toteż będziecie mieli co oglądać. W trakcie tekstu będę się wcinać jeśli przypomni mi się jakaś anegdotka dotycząca konkretnego miejsca.


Myślę że wypada nadmienić gdzie udało nam się pojawić i co ciekawego zobaczyliśmy. Odwiedziliśmy: Park Japoński, Ogród Botaniczny, Ossolineum i wiele, wiele innych parków.


Ogród Botaniczny ciągnął się bez końca, obeszliśmy chyba każdy jego zakątek. Strasznie spodobał mi się mini sklepik gdzie było pełno artystycznych pamiątek do kupienia. Ceny nie z kosmosu, więc złowiłam sobie małą, kremową rybkę. Nie wiem czy wspominałam, ale uwielbiam minimalizm.

 
olympus pen e-pl7

Tyle na dzisiaj przygotowałam. Myślę że w jakiś sposób udało mi się zachować rąbek piękna tych miejsc, chociaż musicie zdawać sobie sprawę że na żywo efekt jest 100% bardziej imponujący!

2 komentarze :

  1. Przepiękne zdjęcia ♥
    www.normxcore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w tym ogrodzie! Masz świetne zdjęcia z tego miejsca :D Pozdrawiam!
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń