5 października 2016

wrocławskie ZOO


Chyba powinnam zmienić tematykę bloga na podróżowanie i miejsca które polecam. Strasznie nie lubię jak skądś wracam i później wszystko idzie takim swego rodzaju ciągiem, ale z drugiej strony nie chcę mieć grochu z kapustą i mieszać posty tematycznie od podróży, poprzez sesję, na jedzeniu kończąc. Lubię swojego rodzaju spójność. Chociaż dzisiaj mój dzień wcale spójny nie był. Budzik ustawiłam na nieco wcześniejszą godzinę, by mieć rano więcej czasu dla siebie po czym całkowicie go zmarnowałam siedząc na łóżku przez 10min. i dosłownie trzęsąc się z zimna! Dzisiaj zakazałabym wychodzi z domu wszystkim, którzy nie musieli. To co zobaczyłam wychodząc za drzwi... chaos. Później pojechałam załatwiać sprawy, a jak wróciłam, zrobiłam sobie galaretkę. Gruszkową. Wyjęłam ją przed wyjściem żeby nie zapomnieć, a jak po powrocie ją przygotowałam, to taki ukrop chciałam wstawić do lodówki. Co tu dużo mówić, dzisiaj moje myślenie jest całkowicie wyłączone. Dlatego lekko się tłumacząc w powyższy sposób, prosiłabym o wyrozumiałość jeśli coś przekręcę. Jeśli chodzi o Wrocław, to zdecydowanie poleciłabym wam do zwiedzania zoo. Niesamowite miejsce, pełne rozmaitych zwierzaków, od żubra po motyle. Jednak taka propozycja z mojej strony, jak będziecie mieli ochotę tam jechać, jedźcie jak najwcześniej, bo żeby zwiedzić całość potrzeba sporo czasu. Im wcześniej się wybierzecie, tym wolniej będziecie mogli spacerować. Mnie zachwycił niedźwiedź, który zrobiłam pod naszą obecność chyba z 7 okrążeń wokół dołka i motylarnia. Możecie sobie pomyśleć że mam nie po kolei w głowie że robię post tylko na temat zoo, ale uwierzcie mi że zdjęć jest sporo i temat jest tak specyficzny, że nie chciałam tego łączyć z innymi.



zdjęcia: Olympus PEN Lite E-PL7

Mam nadzieję, że zrozumiałe jest dla was że w tego typu postach zdjęcia grają największą rolę, a pisanie poematów jest zbędne? No to super! W takim razie do zobaczenia w kolejnym wpisie! 

8 komentarzy :

  1. ale tam jest cudownie !

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam swoją zeszłoroczną wycieczkę do warszawskiego Zoo ;) Chyba czas się wybrać tam jeszcze raz!
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako dziecko byłam w tym zoo, ale teraz także z chęcią bym się przejechała ;)
    Cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrocławskie ZOO jest wspaniałe <3 byłam tam już tyle razy, a ono nadal robi na mnie ogromne wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful photos!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:02

    po zmianie domeny bd dalej na bloglivin?

    OdpowiedzUsuń