14 października 2016

Wrocław (phone photos)


Pędzę z kolejnym postem, a dlaczego? Dlatego że mam trochę nowego materiału i nie mogę robić samej sobie pod górkę. Zastanawiałam się czy dodawać ten post, czy powielać wszystko o czym już zdążyliście tu przeczytać jeśli chodzi o Wrocław.. ale koniec końców, postanowiłam zrobić podsumowanie całego wyjazdu i to co lubicie tu najbardziej, czyli zdjęcia z telefonu zostawić na sam koniec. I jestem! To ostatni post z wyjazdu. Obiecałam sobie, że jeśli teraz gdzieś pojadę, skracam robienie zdjęć do minimum (swoją drogą, u mnie minimum i tak będzie ogromne!). Skrócę sobie wodze, postaram się mniej - a obficiej. Tymczasem zapraszam do relacji z telefonu, a na końcu napiszę podsumowanie tego wyjazdu i swoje spostrzeżenia. 

Stara Pączkarnia // kwiaty<3 // rower w Galerii // Zupa // Pizzeria na Szewskiej


widok z wieży pokutnic // podróżniczka x2 // pierwszy zachód // dworzec // lody Baroli

jedna z najprzyjemniejszych rzeczy podczas podróży, to zwiedzanie polecanych miejsc z jedzeniem! 

a co piję w oczekiwaniu na pizzę? no zgadnijcie! // śniadanie<3 na wypasie // to wnętrze... 

No Paula, to teraz weź podsumuj ten 7-dniowy wyjazd w kilku zdaniach tak, aby obserwatorom łatwo i zwięźle wszystko przedstawić. A tak już zupełnie na poważnie, było cudownie! Może to dlatego cykałam tyle zdjęć. Jestem pozytywnie zaskoczona Wrocławiem i w pełni świadomie mówię że to jedno z piękniejszych miast jakie widziałam (oczywiście nie dodając do tej skali Barcelony, którą swoją drogą muszę zwiedzić nieco głębiej). Wszystkie budynki, alejki, uliczki, kamieniczki, sklepiki, kawiarenki... miały nieziemski klimat. Na romantyczny wyjazd i dużo spacerów z ukochaną osobą, jak najbardziej polecam. Jak już wspominałam my najczęściej podróżujemy polskim busem. Natomiast jeśli chodzi o nocleg, o czym pisałam kilka postów wstecz, znaleźliśmy swoje 4 ściany na airbnb i szczerze polecam tą stronkę. Dodatkowo jeśli zalogujecie się z moim kodem dokładnie: tutaj, otrzymacie 85zł na pierwszy wyjazd, czyż to nie brzmi zachęcająco? Logowanie jest dziecinnie proste i nie jest to żaden przekręt. Jeśli czegoś wam nie napisałam, o coś chcielibyście zapytać, a dotyczy to wyjazdu, to piszcie śmiało! Postaram się na wszystko odpisać. 

18 komentarzy :

  1. Jak zawsze swietne zdjęcia Paula! Mają niezwykły klimat, atmosferę... :) A do Wrocławia muszę się w końcu wybrać, bo nigdy nie byłam, a widzę, że warto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już w przyszłym roku wybieram się do Wrocławia, mam nadzieję, że także przywiozę takie śliczne zdjęcia :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ujęcia, magiczne zdjęcia.Pozdrawiam

    https://szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak smakowały Wam pierogi w Pierogarni? :)
    Polecasz? Ponieważ wybieram się tam już spory czas i jakoś wiecznie mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o obsługę i smak, to wszystko było na najwyższym poziomie, ale wieczorem - o dziwo - obydwojga nas bolały brzuchy.. nie wiem czy to akurat wina pierogów, ale tak zakończyła się nasza wizyta tam :)

      Usuń
    2. A jakie jedliście?
      Wybiorę się zatem i rzucę wyzwanie mojemu żołądkowi :)

      Usuń
  5. Kocham Wrocław, za każdym razem kiedy tam jestem czuję się jak w domu, wybieram się też tam na studia na UW. Podzielam więc twój zachwyt tym miastem i po pierwszej wizycie tak jak ty miałam ogrom zdjęć.


    Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:11

    skąd kombinezon w pieski? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jakie polecasz książki o fotografii? Te dla zupełnie początkujących i dla trochę bardziej zaawansowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jaki temat fotografii Cię interesuje ;) ja zazwyczaj stawiam na książki w tematyce modowej i portretowej :) odkąd pracuję w Instytucie Fotografii, zaczęłam się 'uczyć' i inspirować oglądając po prostu prace innych fotografów

      Usuń
    2. Chodzi mi o książki takie bardziej o tym jak robić "dobre" zdjęcia, takie bardziej z których czegoś się można nauczyć

      Usuń
  8. Anonimowy20:47

    Zdjęcia z tel najlepsze!! Dlatego kocham instagram <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie co do kodu, czy jeśli wejdę w link,kupon muszę wykorzystać od razu czy mogę to robić za kilka miesięcy? :)
    Pozdrawiam
    P.S. Uwielbiam posty ze zdjęciami z telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zachęciłaś mnie do zwiedzenia Wrocka! pamiętam, że kiedyś już tam byłam, ale to było dawno, bo za czasów podstawówki, więc niewiele pamiętam z tego zwiedzania :( muszę koniecznie namówić chłopaka na wycieczkę! :D

    OdpowiedzUsuń