3 października 2016

ulicami Wrocławia cz.1


Już przed wyjazdem do Wrocławia wiedziałam, że przywiozę ze sobą dużo zdjęć. Wyszłam z założenia że muszę robić obszerne relacje, żeby mieć jeszcze więcej zdjęć. Takie zboczenie fotograficzne, ciągle mi mało. Siedzę właśnie w starbucksie, za oknem pada deszcz, wszyscy się gdzieś spieszą. Ja zbieram myśli, aby jak najlepiej streścić wam wyjazd. Dzisiaj przychodzę z pierwszą częścią relacji. Będzie ich chyba 5 łącznie z dzisiejszą, więc ogromna ilość materiału. Postanowiłam wprowadzić was w klimat tego miasta, zaczynając od jego ulic. W kolejnych etapach poznacie zakątki. Nie wiem co jeszcze mogłabym napisać, chyba nic, niech zdjęcia same się bronią. Niech opowiedzą wam wszystko to, co widzieliśmy. Prawdopodobnie będę wtrącać swoje 'trzy grosze' pomiędzy zdjęciami, w momencie kiedy coś mi się przypomni, bądź opis do danego zdjęcia będzie nie do pominięcia. 



Pewnie już zauważyliście mój zachwyt, sama ilość zdjęć na instagramie.. wiecie co? Wrocław jest cudowny. Jeśli kiedykolwiek mieliście tam jechać, ale się nie wybraliście, to zróbcie to po przeczytaniu posta. Serio! Ogromna ilość uliczek, kamienic, klimat, ogromny rynek. Cudnie.


Za każdym razem gdy gdzieś się wybieramy, staram się zebrać wszystkie miejsca, które musimy odwiedzić. Stara Pączkarnia, to mus! Nie wolno tak nie pójść. A pączki polecam jeść na miejscu!


"Byłaś we Wrocławiu i nie zawiesiłaś kłódki na moście Tumskim?! Jak tak można, grzech! Grzech!' Nie no, może trochę przesadzam, ale raczej wypada to zrobić jak już się tam jest. Most wygląda imponująco, a ilość zawieszonych, kolorowych kłódeczek! Szok! Warto to zobaczyć. Oczywiście dookoła pełno stoisk z możliwością ich zakupu, ale my przywieźliśmy swoją, własną, czerwoną.

 Dobra, nie oszukujmy się. Lubię jeść. Lubię dobrze jeść. Jeśli ktoś z was kiedykolwiek wybierze się do Wrocka, koniecznie rozgrzejcie się ciepłą zupką w 'Zupie'. Przepyszna. Ogólnie nie jadam zup, ale wszelkiego rodzaju kremy mi smakują. Jestem dziwna, wiem. 

zdjęcia: Olympus PEN E-PL7

8 komentarzy :

  1. We Wrocławiu byłam, ale nie zachwycił mnie. Prawdopodobnie dlatego, że byłam tam na ok 2 godziny, z klasą, dodatkowo pogoda była okropna, ale Twoje zdjęcia zachęciły mnie do tego by odwiedzić go raz jeszcze, na własną rękę i ujrzeć zupełnie innej perspektywy. Czekam na następne części Waszej wizyty we Wrocławiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow bilet we Wrocławiu na 30 minut tylko 1,50 zł. , u mnie w Poznaniu tyle to jest na 10 minut. Duży plus, żeby tam pojechać. tanio co do komunikacji miejskiej ;3 Zdjęcia rewelacyjne jak zawsze, nie mogę się doczekać kolejnej dawki zdjęć z Wrocławia. Trzymaj się cieplutko Paula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Wrocław. Cieszę się,że dziś wróciłam na uczelnie i ponownie będę mogła się zachwycac swoim "Wroclove" przebywając w ulubionych klimatycznych miejscach:), fajnie,że i Was to miasto oczarowało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety most z kłódkami zostanie remontowany i kłódki znikną bo za duży ciężar :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio udało mi się odwiedzić Kraków teraz muszę i Wrocław :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń