20 października 2016

kulisy i efekty sesji z siostrą


Nie odzywałam się dość długo, bo mam sporo na głowie. Jednak nie będę się tłumaczyć, bo wchodzę tu jeśli tylko mam czas i ochotę by napisać. Zresztą wiecie o tym. Dzisiaj wreszcie odbiegamy od monotonnego już trochę tematu Wrocławia i wbijamy prosto w kulisy sesji zdjęciowej! Zmiany! Chciałabym od tej pory dodawać backstage sesji na bloga, ale nie tylko.. również efekty końcowe. Znudziło mi się masowe wrzucanie zdjęć na facebook'a. Często dopytujecie na blogu kiedy dodam posta z gotowymi zdjęciami, nie każdy wie że mam do tego osobną stronę. Podjęłam decyzję że po prostu na stronę będzie wpadać kilka według mnie najlepszych zdjęć. Natomiast reszta systematycznie będzie podpinana pod post z backstage. Tutaj i jakość będzie lepsza i wszystko zobaczycie w jednym. Uszczęśliwi mnie fakt, że może was zainspirowałam czy coś w tym rodzaju. Zmiany są potrzebne, szczególnie te na lepsze. Zobaczymy jak ten system będzie się sprawdzał, co myślicie? Wyrażajcie poniżej swoje zdanie, bo wbrew pozorom, będzie brane pod uwagę! A tymczasem przejdźmy do samej sesji. Jeśli chodzi o moją koncepcję, zainspirowana była tym co znalazłam ostatnio w internecie. Strasznie spodobała mi się opcja brokatu na ciele, nie ważne jakiego i gdzie! Musiałam wykonać taką sesję i nie było innej opcji. Osobą, która zazwyczaj zgadza się na takie eksperymenty i dla zdjęć jest zdolna zrobić naprawdę wiele, jest moja siostra Kinga, którą już doskonale znacie. Zrobiłyśmy razem koło 30 sesji. Także zapraszam na backstage i efekty sesji z moim ukochanym motywem roślin i brokatem w tle! ps. jeśli mam być szczera, to uwielbiam te klatki. 









ps. dla tych mniej błyskotliwych podpowiem tylko, że w tak zwanej 'pełnej krasie' zobaczycie każde z ujęć jeśli po prostu w nie klikniecie!!!

23 komentarze :

  1. Zawsze uwielbiałam twoje sesje! Każda jest wyjątkowa, ale chyba ta podoba mi się najbardziej. :)
    www.feelings-checkered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że będziesz wrzucać efekty też na bloga, lepiej jak to wszystko jest w jednym miejscu <3

    Najbardziej podobają mi się te zdjęcia na których Twoja siostra patrzy się w obiektyw i ma cienie tych listków na twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Uwielbiam motywy roślinne, a szczególnie wtedy gdy dodają całej sesji charakteru,tajemniczości i magii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że zdjęcia mają klimat. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem dużo lepsza wersja ze wstawianiem całej sesji właśnie tutaj. Szczerze powiedziawszy to często o tym myślałam, że wolałabym, żeby po prostu były one w jednym miejscu (czyt. na blogu) ;) no a co do zdjęć to takie bardzo.. magiczne! Brokat dodaje świetnego uroku, są takie tajemnicze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia *-* jakim obiektywem robione zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:37

    dlaczego nie odpowiedziałaś na wszystkie pytania pod postem "Zapytaj mnie"? Wiem, że część odpowiedzi była na snapchacie ale widze, że nie odpowiedziałaś na część tych o których nie mówilas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe że nie na wszystkie, po prostu nie miałam czasu, napisz o co pytałaś ;)

      Usuń
  8. Piękne, magiczne zdjęcia :) Miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju! niesamowita sesja :) szczerze, Twoja najlepsza :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Klaudia11:58

    klimat jest tak magiczny, że nie mogę oderwać oczu od tych zdjęć! zdecydowanie najlepsza sesja jak do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem prezentowanie zdjęć w ten sposób wygląda znacznie lepiej ;) sesja świetna jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne efekty , mam nadzieję , że się nie obrazisz jak zainspiruję się Twoim pomysłem w jakieś sesji :D
    Cudowne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:11

    Czemu nazywasz Kingę swoją siostrą skoro to Twoja kuzynka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w naszym regionie to nieistotne jak się mówi, czy siostra czy kuzynka :)

      Usuń
    2. Anonimowy00:04

      Dziwnie :)

      Usuń
  14. Jaka cudowna sesja, mega podoba mi się pomysł z brokatem!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gabi12:46

    Zrobisz wpis o tym jak przerabiasz zdjęcia na instagramie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanowię się nad tym, jak miałoby to wyglądać?

      Usuń
  16. Anonimowy21:57

    Piękne zdjęcie, piękna sesja. Moja ulubiona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:46

    Kurczę nie wiem w czym jest problem ale bardzo często a wręcz prawie zawsze zacina mi się Twój snapchat.W sensie zawiesza mi sie caly telefon.W przypadku zadnej innej osoby tak sie nie dzieje a sporo mam dodanych.Czy mogłabyś opublikować ten komentarz,może ktoś mi pomoże bo mimo,ze chce oglądać snapy to nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16:59

    Jak bylo na targach pracy? I z kim wgl bylas?

    OdpowiedzUsuń