12 sierpnia 2016

Gdańsk - część 2


Nie ma co czekać, post sam się nie napiszę. Na samym początku muszę wam oznajmić, że niestety to już w sumie ostatni post o wakacjach nad morzem, ale niezupełnie. Mam jeszcze pomysł żeby wrzucić tu coś o Olympusie i nie będzie to wyłącznie post, ale coś jeszcze, co mam nadzieję wam się spodoba, rozwieje wszelkie pytania na temat tego aparatu, który towarzyszył mi na wypadzie. Prosiłabym was żebyście zadawali pod tym postem pytania na ten temat, jeśli oczywiście takie macie. To, co będzie według mnie najbardziej przydatne, wrzucę do wpisu. Ale dzisiaj pozostajemy jeszcze w temacie Gdańska i... plaży! Tym razem przenosicie się ze mną na wybrzeże. Muszę przyznać że pogoda była super i pierwszy raz w Polsce udało mi się nieco opalić. Ostatni raz kiedy słońce mnie chwyciło, to Hiszpania 2012. Nie lubię się opalać, nie sprawia mi to ani przyjemności, ani satysfakcji, ale skoro promienie same mnie łapały, to czemu nie. Plaża z której korzystaliśmy mieściła się w gdańskim Jelitkowie. I wiecie co? Nawet się skusiłam żeby wejść do wody i poszaleć w falach! Niestety mieliśmy pecha, bo okazało się że m.in. nasza plaża okazała się mieć jakąś bakterię. Po powrocie udałam się na badanie, które na szczęście nic nie wykazało. A teraz przejdę już do zdjęć i tak jak poprzednio, gdzieś tam pomiędzy się wtrącę z kawałkiem tekstu.


Pozwólcie że teraz pokażę wam kilka zdjęć plaży, a później na pamiątkę wrzucę zdjęcia z moim bratem, które musieliśmy zrobić, żeby wreszcie mieć razem jakieś normalne zdjęcia. Ciekawa jestem czy jeszcze ktoś z was go skojarzy, bo w sumie dość dawno nie pojawiał się w postach, ot tak. Sama nie wiem czemu, po prostu nie robiliśmy wspólnie zdjęć. Czasem go wrzucałam jak jeszcze miałam snap'a. Na kilka dni wpadła do nas moja siostra cioteczna z chłopakiem z czego strasznie się cieszę, bo obecnie mieszka bardzo daleko i tam pracuje. Nie zobaczymy się prawdopodobnie już prawie do końca wakacji. Plaża mi się podobała, ale zdecydowanie lepiej czułam się we Władku, gdzie było mniej ludzi i jakoś tak dobrze się tam czułam. Jeśli będę miała pojechać kiedyś nad morze, to wybiorę właśnie tamto miejsce. 


Muszę wam powiedzieć że jestem chora na punkcie ładnych zdjęć. Zawsze coś mi się nie spodoba, coś wynajdę. Chociażby to było najpiękniejsze zdjęcie w życiu, to i tak coś mi się nie podoba. A inaczej jest ze zdjęciami z wakacji, takie zazwyczaj mi się podobają i nie ważne czy ręka jest obcięta, czy źle wykadruję, czy jeszcze coś innego. One po prostu mają w sobie to coś! 

20 komentarzy :

  1. Anonimowy15:12

    oh a ja sie dziwiłam dlaczego nagle znikłaś ze snapa.. i próbowałam przypomniec sb kiedy przez przypadek Cie usunęłam XD wgl to chyba z 2dni nad tym myslałam, potem nie mialam czasu na internet a dzis wchodze, jak zwykle rano do kawusiory twój blog i oto juz wiem! :D a dlaczego usunełaś? Bardzo fajnie Cie ciebie słuchało x pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiłam o tym na snapie, już od dłuższego czasu chciałam to zrobić, nie wiem sama.. chyba wyrosłam, przestało mi się to podobać, zresztą nigdy nie byłam miłośniczką snapa, zdecydowanie wolę instagram i przy tym zostaję ;)

      Usuń
    2. Anonimowy20:22

      Ja też wolę instagram 😉

      Usuń
    3. Anonimowy22:00

      Teraz instagram stworzył nową opcję dodawania filmików,pewnie już ją widziałaś. Mogłabyś czasem tam coś wrzucić i pogadać do nas bo fajnie było Cię usłyszeć na snapie :)

      Usuń
    4. mam snapchat ponownie, ale nie wiem na ile :) w każdym razie - tak - zapewne czasem dodam jakiś filmik na instagram'a

      Usuń
  2. Te zdjęcia to mistrzostwo świata! Masz przeogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zdjęcia z wakacji, widać w nich zawsze mnóstwo pozytywnych emocji!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wyszły zdjęcia, bardzo mi się podobają! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:44

    Czym masz pomalowane usta? Bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:51

    Mówiłaś jeszcze na snapie że mogłabyś opowiedzieć historię o swoich rzęsach ale skoro snapa juz nie ma to może jakiś post o nich tutaj ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jestem na snapie :) możliwe że w wolnej chwili poruszę ten temat

      Usuń
  7. uwielbiam plażowe zdjęcia <3/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Paula! Mam pytanie. Jaki aparat polecasz dla początkującego fotografa? Taki, z którym łatwo pracowac, ale rowniez bedzie dobry dla juz troche bardziej doświadczonej osoby? Proszę bardzo o odpowiedź. Xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, ciezko powiedziec :) jest duzo takich informacji w internecie :) wedlug mnie aparat to tylko jakas czesc "sukcesu"

      Usuń
  10. Anonimowy23:37

    Na osiedlu 19dzielnicy wynajmujesz jednorazowo czy mieszkasz na stałe?^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem u bliskich znajomych :)

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17:35

    W jakim programie obrabiasz zdjęcia? Szczególnie te z sesji? :)

    OdpowiedzUsuń