27 sierpnia 2016

5 dni w stolicy


Tak, tak. Jestem strasznie do tyłu ze wpisami. Ale uwierzcie mi że ostatnio na serio wiele się działo i najprościej rzecz ujmując - nie było kiedy! Ale jestem. Dodaję dzisiaj wpis z zeszłego pobytu w Warszawie, pomijając fakt że znowu tu wpadłam na tydzień. Cóż. Taka kolej rzeczy. Przyjechałam ze względu na kilka fajnych wydarzeń, ale o tym dowiecie się prawdopodobnie w kolejnych wpisach. Chęć do robienia niespodzianek nadal mi nie przeszła, także dzisiaj na końcu postu również małe 'co nieco'. Stwierdziłam że czasem dodam na swój kanał jakiś film, żebyście mogli zobaczyć mnie nie tylko sztywno stojącą na zdjęciu, ale również żyjącą, poruszającą się osobę. Mój ubiegły przyjazd do Warszawy był spowodowany głównie kilkoma sesjami zdjęciowymi których (do czego aż głupio się przyznać) również jeszcze nie obrobiłam! Łał. Nic dziwnego Paula, skoro nie miałaś czasu. Zapraszam was do przebycia drogi przez zdjęcia z telefonu, poprzez backstage z sesji, aż do typowo codziennych ujęć. W efekcie udało się zrobić 3 sesje z których jestem bardzo zadowolona. A na koniec wrzucę wam miniaturę filmu, do napisania! 



I tak dobrnęliśmy do końca, teraz przed wami film vlog z Warszawy:


17 komentarzy :

  1. Anonimowy18:39

    Super vlog ! Dodawaj takie częściej!!😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie urzekają Twoje zdjęcia :) Zawsze masz jakis swietny pomysł, koncepcję ;) Więcej vlogów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy00:31

    Post cudny,a vlog mega , nagrywaj częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:02

    Bardzo fajny filmik!
    Zaczęłaś malować się Paula? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdarza się :) czasem jest taka konieczność

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam w stolicy, ale mam plany na taki wyjazd. Piękne zdjęcia! :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:00

    Hej,chciałam się zapytać Ciebie czy Twój stosunek do Warszawy po przeprowadzce tam na studia zmienił się?
    Pamiętam jak zawsze podkreślałaś,że uwielbiasz to miasto.I ja właśnie też uwielbiam ale tak myśle czy po przeprowadzce Warszawa mi nie zbrzydnie,czy nie będe juz tam wracać z taką chęcią jak dotychczas?Jak to było u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze, że w pierwszej kolejności po kilku miesiącach trochę nie mogłam się przyzwyczaić do głośnych ulic i tych wszystkich uroków dużych miast, ale po pewnym czasie się przyzwyczaiłam i tak - zdecydowanie kocham to miasto

      Usuń
  8. Hej Paula. Mam taką prośbę: czy byłabyś w stanie podać tytuły dwóch piosenek, które puszczałaś ostatnio podczas nagrywania snapa? Wiem, że pierwsza, to Mike Perry - The Ocean ft. Shy Martin, a kolejne dwie nie mam pojęcia, ale były świetne! Jedna taka wolniejsza, a druga coś tam z control... Gdybyś była w stanie podać to będę bardzo wdzięczna <3 pozdrawiam!
    I filmik oczywiście genialny! Powinnaś częściej nagrywać. Bardzo lubię twój głoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, dużo tego puszczam :D

      Usuń
  9. Anonimowy07:26

    Nagraj vloga ze swoim chłopakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne migawki, widzę że nie tylko ja spędzam czas kolorując :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, zresztą jak zawsze, codzienne zdjęcia! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11:45

    paula czy ty ścielas włoski? czy mi sie wydaje?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:05

    Jaki jest format zdjęć, które wywołałaś przez Empik? Chciałabym wywołać, ale nie wiem jak do tego podejść.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:35

    Nie mieszkasz już w Warszawie? :(

    OdpowiedzUsuń