17 sierpnia 2016

3 razy tak!


Jak wiadomo mój blog, typowo kosmetycznym nie jest. Jednak mimo wszystko chcę tu zachować jakiś skrawek kobiecych tematów i kącik urodowy czasem się w postach pojawić musi. W związku z moim wyjazdem nad morze i serią postów na ten temat, postanowiłam niejako przełożyć box'y na dalszą przyszłość. Dlatego post, który powinien (zgodnie z pewną regułą) być już dawno, pojawia się dopiero dzisiaj. Aktualnie przebywam w Warszawie i nie mam przy sobie własnego laptopa, ale na całe szczęście zapisałam zdjęcia do nowego postu, aby móc swobodnie dodać go właśnie teraz. Co do pudełek, to dziś poznacie zawartość aż trzech. Dlaczego? A dlatego, że dwa są z lipca, a jedno dodatkowe przyszło do mnie drugi raz, bo w czerwcu otrzymałam rozsypaną zawartość, której w żaden sposób nie byłabym w stanie wam ukazać. Strasznie się cieszę że kontakt z ekipą beglossy jest tak szybki i przynosi efekt. Żeby już nie przedłużać, po prostu przejdę do zdjęć. 



W tym miesiącu shiny box był zadziwiająco zróżnicowany i szczerze mówiąc to chyba na plus. Lubię fakt, że produkty od nich są w dużej ilości i zazwyczaj właśnie 'ni przypiął, ni przyłatał', co akurat w tym temacie ma pozytywne znaczenie. Najlepszą niespodzianką był ten przepiękny zestaw do kąpieli, który skradł moje serce. A tak przy okazji - nie wiem czy firmy się umówiły, ale w obydwu pudełkach były bomby! Super sprawa. Spójrzcie na tą poniżej, jaka jest piękna. Chyba długo postoi zanim ktoś jej użyje. Nie dość że ma super skład, to jeszcze jak ładnie wygląda! Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej na temat shiny box i poczytać o nich to zapraszam na stronę: tutaj


Osobiście nie używam różu, bo nie pasuje on do mojej twarzy, urody. Dowiedziałam się tego od kosmetyczki dawno temu, ale w sumie sama również doszłam do tych wniosków. Jednak może którejś z was to się przyda, powyżej macie jak mini instrukcję jak używać różu. A dla tych, którzy nie wiedzą w jaki sposób zamawiać i właściwie o co chodzi z miesięcznymi boxami - poniżej mini pomoc. A tak na koniec, najlepiej wejdźcie bezpośrednio na stronę beglossy: tutaj i dowiecie się wszystkiego, łącznie z dokładnym opisem każdego kolejnego pudełka.



10 komentarzy :

  1. Muffinka do kąpieli mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne pudelka jak zawsze. Milego testowania :)
    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zawartość Shinyboxa jest słaba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdemu nie dogodzi :) zawartość jest bardzo mieszana

      Usuń
  4. Anonimowy17:32

    Następnym razem wypróbuj sobie również papier jedwabisty premium jeśli będziesz zamawiać z empik foto :) Jest chyba jeszcze lepszy, ale też dużo zależy od gustu. Ostatnio też miałam problemy z ładowaniem i baterią w moim iphonie, okazało się że problem siedział w nieoryginalnym kablu. Kupiłam oryginalny i już po problemie - nie wiem jaką masz ładowarkę i czy ci pomoże, ale możesz rozważyć to hihi pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę wydawać na ładowarkę, bo za jakiś czas i tak planuję zmienić telefon :)

      Usuń
  5. ale fajne zdjęcia, pudełeczka wydają się być ciekawe :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:38

    Paula, a ja mam pytanie z innej beczki. Z kąt masz ten pasek w czarno-białe wzory azteckie do aparatu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:11

      a jak wpisałaś, że taki ładny znalazłaś, bo ja szukałam to same takie zwykłe tylko znalazłam ?

      Usuń