4 lipca 2016

w blasku słońca


Jakiś czas temu ponownie miałam okazję fotografować tańczącą osobę. Z Martyną którą dzisiaj na blogu widzicie po raz pierwszy, umawiałyśmy się już od X czasu. I sama nie wiem dlaczego nigdy nie wypalało. Ostatnie dni w Warszawie stały pod znakiem zapytania i bardzo się bałam czy nasz projekt wypali. Trochę padało, było burzowo, czasem słońce, czasem porywisty wiatr, no koszmar biorąc pod uwagę klimat do zdjęć. Aby stworzyć coś pięknego nie potrzeba jednak daleko idących planów, wystarczy pomysł i spontan, który w moim przypadku coraz częściej sprawdza się dużo lepiej niż realizacja daleko wybiegających planów. Dzień przed powrotem do domu spotkałam się z jedną z przyjemniejszych osób z jakimi kiedykolwiek zdarzyło mi się robić zdjęcia. Czułam się jakbyśmy wiedziały o sobie bardzo wiele i znały się od dawna, a to bardzo dziwne uczucie. Super mi się pracowało, efekty strasznie mnie zadowalają. Póki co zostawiam was z ujęciami backstage i wspomnę jeszcze tylko, że nigdy w życiu nie udało mi się zrobić zdjęć w tak cudownym zachodzie słońca! Z deszczu zrobiło się delikatne słońce, które otuliło nas swoimi lekkimi promieniami, wiatr ucichł, a promienie przenikały przez 7-warstwowy tiul w najpiękniejszej spódnicy na świecie! A tak poważnie, to nigdy nie widziałam żeby na modelce tak ślicznie rozkładały się warstwy materiału.. robiło wrażenie!



Jeśli zdjęcia wrzucę na stronę: Paula Mroczkowska | Fotografie, to na pewno dam wam o tym znać. Także cierpliwie czekajcie, bo czeka mnie trochę pracy. Dodam tylko że Martyna jest kolejną zdolniachą, której talent będę podziwiać i podziwiać. Znowu chętnie wezmę ją przed swój obiektyw. Muszę wam powiedzieć że jestem w szoku jak dobrze nam się rozmawiało, chciałyśmy poczekać na zachód słońca, przez co z 1h siedziałyśmy i gadałyśmy, a tematom nie było końca. Uwielbiam takie współprace i życzyłabym sobie jak najwięcej! 

13 komentarzy :

  1. Rewelacja! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o to pewnie sesja naprawde wyszla wspaniale:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia backstage są cudowne, to co dopiero zdjęcia z sesji? Hahaha
    Mogłabym spytać, jakiego używałaś obiektywu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najczęściej portretówka 50mm

      Usuń
  4. Anonimowy17:44

    Uwielbiam oglądać zdjęcia tancerek ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekamy na efekty sesji! <3

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy z niecierpliwością na efekt końcowy, bo ten przedsmak już sam w sobie jest niesamowity :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy02:51

    Możesz być najlepszym na świecie, bo robisz to z miłością

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz być najlepszym na świecie, bo robisz to z miłością

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te twoje sesje, także czekam na całość :)
    Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twój blog i jestem zakochana w twoich zdjęciach po uszy . Najlepsze jest w tym wszystkim to , że jesteś sobą , masz przeogromny talent , który widać na każdym zdjęciu , też lubię robić zdjęcia , ale jak na razie amatorsko i bez sukcesów . Patrząc na twoje zdjęcia dodajesz mi motywacji i mnóstwo inspiracji.

    OdpowiedzUsuń