13 lipca 2016

Time for tea!


Jak większość z was wie, uwielbiam herbatę. Czy to owocową, czy ziołową, a najbardziej zieloną. Często pośród moich zdjęć przewija się motyw kubka czy szklanki wypełnionej tym płynem. Zapewne nie da się nie zauważyć, bo z inicjatywą naprzeciw wyszła mi firma Qbox, która oferuje bardzo różnorodne rodzaje herbat i jeśli tylko wejdziecie na stronę: tutaj, to prędko z niej nie wyjdziecie. Jeśli więc ktoś z was tak jak ja choruje na herbacizm (pojęcie wyimaginowane), to serdecznie polecam wam tam zajrzeć. Albo po prostu, z czystej ciekawości. Ot tak. Dzisiaj przychodzę z jednym, konkretnym produktem, który totalnie skradł moje serducho! A mianowicie, senchawkowa! Jak już sama nazwa wskazuje jest to słynna sencha, połączona z truskawkami o aromacie owoców w śmietanie. Pychota! 

bezpośredni link do mojej herbaty - tutaj



11 komentarzy :

  1. Chorzy na herbacizm - łączmy się! Smaki herbatek brzmią obłędnie, a jeszcze bardziej obłędnie są zapakowane <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbacizm <3 :D Niesamowicie mnie zachęciłaś, żeby wypróbować ten smak <3 Opakowanie jest przepiękne!
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam czarną z sokiem i cytryną :)
    Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię herbatę! :D
    Ale fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jestem miłośniczką kawy. Czy wiesz czy jest taka wersja qbox z kawą, a nie herbatą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie, ale wejdź na stronę i poszukaj, jeśli tam nie będzie to znaczy że nie ma :)

      Usuń
  6. Anonimowy08:52

    Cudowna bluzeczka, można wiedzieć skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:24

    Paula! Oglądam Cie juz długo na blogu od kilku miesięcy śledzę na instagramie i snapie. Na snapie jesteś bardzo miła, fajnie si ciebie słucha ale na bloga nie lubię Wchodzić bo nie podobają mi się takie posty, ale uwielbiam posty ze zdjęciami z telefonu. Kiedyś twoje posty były takie codzienne, pokazywały Ciebie, a teraz? Jakieś herbaty itp.. Mimo wszystko pozdrawiam i życzę jeszcze większych sukcesów w fotografii, bo zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodaję tutaj wszystko co lubię, co mnie interesuje i co mi smakuje również :) każdy znajdzie coś dla siebie, a wiadomo że wszystkim nie dogodzę ;)

      Usuń