9 lipca 2016

sprzęt na wakacje


Jak ostatnio wspominałam dla mnie wakacje zaczną się właśnie od jutra! Wyjeżdżam gdzieś, gdzie jeszcze nie miałam okazji być. Myślę że część z was się domyśli, bo zaraz zobaczycie zdjęcie które znacznie ułatwi wam zgadywanie. Swoje propozycje możecie podawać w komentarzach. Tymczasem tak jak rok temu, zdecydowałam się przybliżyć wam nieco sprzęt jakim będę w tym roku fotografować na wakacjach. Szykuję kilka fajnych rzeczy, więc mam nadzieję, że po powrocie dysk będzie pękał w szwach. Ci, którzy obserwują mnie na snapie (nigdy bym nie pomyślała że to napiszę), pewnie już mniej więcej domyślają się co zabieram. Jednak postanowiłam to wszystko zebrać w całość i wrzucić na bloga właśnie dzisiaj, czyli dzień przed wyjazdem. Czeka mnie jeszcze pakowanie i kilka innych obowiązków, więc postaram się streścić wszystko, by było jak najkrócej.

Wiem, wiem. To zdjęcie aż grzeszy jakością, niestety taki mam telefon jak na ten moment i musicie się z tym pogodzić. Żeby jednak zmieścić na zdjęciu wszystkie aparaty, które ze mną pojadą w podróż, musiałam wykombinować tak, aby lustrzanka również była widoczna. Ale dość tłumaczenia! Najpierw ogólnie, zanim zacznę kolejno pisać o poszczególnym sprzęcie. Żeby wszystko miało ręce i nogi, muszę zabrać notatnik gdzie zapisuję wszystkie swoje myśli, pomysły i umówione spotkania. Ja swój przepiękny kalendarz zaprojektowałam i zamówiłam: tutaj. Często polecam wam stronę bo jest godna uwagi. Jeśli chodzi o mnie, to nie wyobrażam sobie wyjazdów bez aparatu. W tym roku mam zaszczyt ponownie przetestować Olympus'a i w związku z tym wymyśliłam coś super! Jeśli wypali, to będzie idealnie. Instax to nagroda w konkursie, bez której nie wyobrażam sobie wakacji. Jak większość pewnie wie, mam w swojej kolekcji także białego, który zawsze mi towarzyszył. Ale ten jest mniejszy, lżejszy i do tego ten kolor.. coś pięknego! Żeby nie przedłużać, przejdźmy dalej.


Olympus pen lite e-pl7 white

Moja współpraca z Olympusem poszła w naprawdę dobrym kierunku i rozpiera mnie duma, że mogę godnie reprezentować ten sprzęt na moim blogu. Muszę przyznać że ogromnie zależało mi na posiadaniu dokładnie tego modelu. Wymarzyłam sobie biały, bo jest taki kobiecy i estetyczny. Jak dowiedziałam się że wypaliło i niedługo będzie w moich rękach, to myślałam że oszaleję ze szczęścia. Dodatkowo dostałam super gifty w postaci torby eko z nadrukiem w kształcie aparatu, notesu w przepięknym obiciu oraz książki i szmatki do czyszczenia obiektywu. Wracałam ze spotkania obładowana, ale za to zadowolona. Pamiętam że tego dnia padał taki deszcz, że ledwo szłam, ale nawet to nie było w stanie zepsuć mi humoru! Obiecuję przywieźć obszerną relację!

Nie wyobrażam sobie nie zabrać polaroida, który cyka tak magiczne zdjęcia. Każde jest wyjątkowe, klimatyczne i jedyne! Co dodatkowo dodaje mu uroku. Zobaczymy jak spisze się podczas debiutu na wakacjach w tym roku. Czy ktoś z was posiada? A może mieliście okazję robić nim zdjęcia? Jakie jest wasze zdanie na temat tego cudaka? 


Pozwólcie że na koniec zepnę temat lustrzanki i telefonu. Jak wiadomo jakość z iPhone 4s, to już nie to samo co kiedyś. Pozostawia wiele do życzenia, a ktoś kto na co dzień fotografuje, jeszcze bardziej zwraca uwagę na jego słabą grafikę. Ale wiecie co? Może to zabrzmi trochę samolubnie, ale uważam że i tak jak na jakość 4s'a, moje zdjęcia nie są jakieś tragiczne. Zresztą sami napiszcie co sądzicie chociażby o tych, które wstawiam na instagram'a. Obiektywy które widzicie powyżej, też już trochę ze mną są. Jednak zawsze fajnie pomagają mi rozszerzyć kadr, bądź dodać efekt rybiego oka, jeśli zajdzie taka potrzeba. Lustrzanka canon 600d jedzie ze mną, jak zwykle. Szczerze przyznam, że wszytko znacznie zwiększy ciężar, jaki będę musiała ze sobą zabrać, ale myślę że warto! Uwielbiam później przekopywać się przez sterty zdjęć, nagrań i pamiątkowych sesji z zachodem słońca w tle. 


A na koniec, tak jak już wyżej wspomniałam - mini podpowiedź. Teraz już wiecie w jakie okolice Polski się wybieramy. Tak - nad morze! Ale chciałabym żebyście strzelali gdzie dokładnie jedziemy. Jestem strasznie ciekawa waszych wyborów. A jak u was? Macie jakieś plany? Gdzie się wybieracie?

14 komentarzy :

  1. Władysławowo, Puck ? Tam widzę ostrość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekam na zdjęcia. Ja jadę za dwa dni do Jastrzębiej Góry + Szwecja, co prawda jako wychowawca kolonijny, ale zawsze coś :-). Przyjemnej podróży życzę i niezapomnianych wrażeń! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje aparaty są boskie! Szczególnie przypadł mi do gustu Olympus oraz instax. Kobiecy i estetyczny Olympus jak go nazwałaś - zgadzam się całkowicie! Życzę udanego wypoczynku i czekam na fotorelację na Instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyżby Gdańsk? :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:41

    Udanego wypoczynku i pogody! :) Ja byłam w czerwcu u siostry na 10 dni w Anglii. Przy okazji zwiedziłam Londyn, piękne miasto, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem właścicielką instaxa od paru miesięcy, zrobiłam parę zdjęć ale dopiero teraz zabieram go na wakacje i będzie miał okazję się wykazać :) Uwielbiam klimat tych zdjęć, choć nie wszystkie mi wychodzą :(

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja całe wakacje pracuję, także wakacji mam zero. Praca od 13 do 22, więc mało czasu mam dla siebie tak jak i rok temu w wakacje. Chociaż potem będę cieszyć się z zarobionych pieniędzy, bo i tak bym nigdzie nie wyjechała, trzeba mieć pieniądze, żeby móc pozwolić sobie na jakiekolwiek wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli będziesz w okolicach Trójmiasta to serdecznie zapraszam do Gdyni :) Mieszkam tam więc chętnie mogę oprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłych wakacji! Ja wybieram się nad morze do Gdyni :)

    www.zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu! Ja podczas podróży latam z aparatem w jednej i z telefonem w drugiej ręce, próbując się rozdwoić i zrobić najwięcej zdjęć i filmików ile się da, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:38

    Może Trójmiasto?? W Sopocie jest pięknie :)w każdym razie udanego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę co ja widzę, moje miasto w centralnym punkcie na mapie.
    Czyżby Twój wybór padł na Półwysep Helski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej czy ten olympus jest na tyle dobry zeby zamiast lustrzanki go kupic?
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń