20 lipca 2016

Sea Salt Beach Look


Witajcie. To mój pierwszy post po powrocie z Władysławowa, gdzie idealnie spędziłam kilka dni z moim chłopakiem. O tym wypadzie, co, jak i dlaczego dowiecie się prawdopodobnie w kolejnych postach. Tymczasem jestem sobie w Gdańsku, o czym zapewne już kilka osób przekonało się na snap'ie: plapart. To zazwyczaj tam dodaję jakieś szybkie relacje i zdjęcia sprzed chwili. Ale dzisiaj nie o tym. W związku z tym, że ostatnio w moje ręce wpadła rzecz, którą zawsze chciałam przetestować, a że dodatkowo wyjechałam nad morze - to był idealny moment na to, by przetestować wreszcie spray z solą morską. Już tłumaczę o co chodzi...


Ten produkt ma nam dać na włosach efekt naturalnych, zmierzwionych i pofalowanych włosów. Użyłam go po raz pierwszy i stwierdziłam że tak ot, sama z siebie, bez przymusu powiem wam jak u mnie się sprawdził. Do tego cyknęłam kilka zdjęć, aby lepiej zobrazować wam co po kolei należy robić by prawidłowo go zastosować. To, co jako pierwsze zwróciło moją uwagę, to zapach! Piękny, delikatny zapach, który nie dusi i nie mamy ochoty od niego mdleć. Uf. Fajnie się rozprowadza. Niestety nie mogłam wykonać próby w 100%, ponieważ nie miałam przy sobie suszarki i nie mogłam utrwalić efektu. Ogólnie poleciłabym produkt osobom z nieco krótszymi włosami od moich, bo miałam wrażenie że nie radził sobie z ich ciężarem. Dodatkowo bardzo puszy włosy, mam tu na myśli kołtunienie i problem z rozczesaniem, jednak sądzę że i na to znalazłby się jakiś sposób.

Na koniec, dla tych którzy lubią gołe plecy i dla najbardziej ciekawskich, powiem tylko że sukienka która przewija się na zdjęciach jest: tutaj

6 komentarzy :

  1. Przepiękna sukienka! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej go nie wypróbuję, gdyż moje włosy i tak mają skłonność do kołtunienia się. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:47

    Śliczne włosy :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:29

    Przepraszam,że tak w poście wakacyjnym,ale czy zdradzilabys może na jakiej uczelni studiujesz?Jesli to nie problem mogłabyś też napisać jak Ci się tam podoba?Pamiętam,ze studiujesz administrację,ja w tym roku również się wybieram na ten kierunek i ciekawi mnie czy nie też na ta sama uczelnie :)
    Jeśli oczywiście nie chcesz to nie mów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:08

    W jakim hotelu się zatrzymalisce? Mogłabyś cos polecić ?

    OdpowiedzUsuń