24 lipca 2016

phone photos // Władysławowo


Przyszedł czas na pierwszy post z serii "Władysławowo". Bo w sumie myślę że postów pojawi się dość sporo, więc śmiało mogę nazwać to serią. Stwierdziłam że skoro kategoria zdjęć z telefonu jest przez was aż tak lubiana, to koniecznie muszę dodać takie również wakacji. Więc prawdopodobnie już się domyślacie że takowa pojawi się także wtedy, gdy zacznę wrzucać posty już z Gdańska. Zawsze mnie to denerwuje, że nie mogę dodawać postów w parze z biegiem czasu. Nie, właściwie to mogę, ale nie chcę. Wakacje są po to by odpoczywać od wszystkiego (dosłownie). Także musicie mi wybaczyć to lekkie przesunięcie w czasie, ale postaram się w zdjęciach typowo życiówkowych wpisywać w jakich datach gdzie byłam. Tymczasem nie będę przedłużać, tylko przejdę już do zdjęć.

żaden ze sprzętów jakie ze sobą wzięłam - nie leżał, używaliśmy każdego aparatu po trochu

 pewnie niektórzy się zdziwią, ale codziennie jedliśmy w tej samej restauracji, którą mieliśmy na wyciągnięcie ręki, jedzenie było przepyszne, ale zdjęcia zrobiłam tam tylko dwa :(

 koło, które zrobiło największą furorę na moim instagramie, oznaczałam je, a jednak ludzie nadal pytali, więc piszę tutaj już ostatni raz - koło jest z shein i znajdziecie je: tutaj

 w środę zrobiliśmy sobie super wycieczkę rowerową, nie mogłam nie zrobić im zdjęć

 takich zdjęć jak to pierwsze znajdziecie na moim telefonie bardzo dużo // ja - szalejąca z Olympusem // po powrocie do Warszawy obowiązkowo ulubione kanapki 

 gofrów to się najedliśmy za wszystkie czasy, wyżej macie kilka zdjęć, zazwyczaj braliśmy ten sam skład, zresztą widać to po fotkach, haha

 pewnego dnia fale były naprawdę duże, chwilkę padał delikatny deszcz i stąd ta cudna tęcza, która jest podwójna, ale nie wiem czy to zauważycie // uwielbiam taki klimat i nic więcej mi nie było trzeba<3 // zachód, każdego dnia inny - każdego dnia wyjątkowy

powrót // któryś dzień na plaży // powrót

15 komentarzy :

  1. Super zdjęcia, aż narobiłaś mi ochote na gofry! a zachodzące słońce najlepsze :) mam nadzieje że pogoda dopisywała bo w Gdynii ostatnio jest w kratkę... mimo wszystko widać że miałaś udany wyjazd :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, byłaś chyba sąsiadką miejsca gdzie ja zwykle sie zatrzymuje jak jestem we Władysławowie, wnioskuję to z tego zdjęcia gdzie jestes na balkonie i widać tło :D /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam klimat naszego polskiego morza! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paula, robisz tak niesamowite zdjęcia, że aż nie da się oderwać od nich wzroku! Bardzo lubię przeglądać twojego bloga, bo jesteś taka naturalna i szczera :) Bloguj jak najdłużej, bo to cos co Ci swietnie wychodzi! O fotografowaniu nie wspominając, bo to miłość na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Jestem zdania, że zdjęcia z telefonów mają w sobie mnóstwo magii.
    Ja gofry uwielbiam z bitą śmietaną i borówkami - malin niestety nie znoszę!
    Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne fotki! Bardzo mi się podobają! I te gofry - mniam :D Uwielbiam polskie morze, szkoda, że raczej nie uda mi się go odwiedzić w te wakacje, ale na szczęście byłam tam na wycieczce szkolnej. To moje miejsce!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koło jest kapitalne! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:47

    Paula mam pytanie ;) jesteś ze swoim chłopakiem od 3klasy liceum (po maturze)? A przed nim miałaś jakiegoś chlopaka? Zazdroszczę, cudownie wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteśmy razem owszem, od 3lic. od marca :) miałam przelotne związki, którym wiele brakowało do prawdziwej miłości

      Usuń
  9. Jakie klimatyczne zdjęcia, i to telefonem jestem zaskoczona ! Zostaje na dłużej, zainspirowałaś mnie może i ja się zastanowię nad taką kategorią wpisów :)
    Miłego dnia i pozdrawiam :)
    shannovlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, mają taki... wakacyjny klimat, oraz są bardzo magiczne :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wróciłam wczoraj z gdańska, ale u mnie nie była tak ładna pogoda jak widać u ciebie na zdjęciach

    Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia czym robisz? To zdjęcia z aparatu czy z telefonu z jakimś filtrem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat to jest post phone photos, więc zdjęcia z telefonu :)

      Usuń