27 czerwca 2016

zdjęcia dla na/opak


Jak wiecie dość często mam okazję fotografować modelki. Są to osoby, które sama dobieram do konkretnych zdjęć, piszę do nich ponieważ pasują do mojej koncepcji całej sesji zdjęciowej i dobrze (według mnie) będą pasować do danych ujęć. Czasem jednak zdarza się taka abstrakcyjna sytuacja, że to do mnie piszą osoby z przeróżnymi propozycjami. Jak się domyślacie, te które w jakiś sposób do mnie pasują i pomysł mi się podoba - przyjmuję. Tak było i tym razem! Napisała do mnie Hania. Chciała zdjęcia odzieży do swojego sklepu. Nigdy nie robiłam takich fotek, ale przecież trzeba się rozwijać i próbować nowego, prawda? Dlatego przejrzałam jej stronę i od razu się zgodziłam. Bo? Bo ma pasję, interesuje ją coś z czym poniekąd wiąże swoje życie. Uwielbiam takich ludzi. Sama robię to co kocham, więc jeśli dwie osoby połączą swoje siły we wspólnym projekcie, to mała jest szansa że nie wypali. Do tego trzeba było dobrać modelkę. W momencie kiedy dowiedziałam się że to ja mam zadecydować, nie było innej możliwości - wzięłam Paulinę. Z naszych zdjęć zawsze jestem zadowolona, lubię nasz kontakt podczas sesji i ogółem wszystko na plus. Wybrałam ją. Ponadto jak obejrzałam asortyment ze sklepu Hani (NA/OPAK), to wiedziałam że będzie pasowała idealnie. Hania się zgodziła, więc pozostało tylko ustalić termin! 



Dogadałyśmy się super. Wszystko udało się zrealizować. Fakt, cała sesja łącznie z przebieraniem itp. zajęła nam 3h, czyli rekord w mojej fotograficznej działalności, ale chyba było warto! Jeśli chodzi o rzeczy w sklepie Hani, to jedna z nich szczególnie przypadła mi do gustu i co lepsze, otrzymałam ją! Nie mam zdjęć, ale na pewno na blogu zobaczycie co to takiego. Zapraszam jeszcze raz do sklepu Hani: tutaj. Może akurat coś wam wpadnie w oko i zaglądajcie, bo niebawem pojawią się tam zdjęcia mojego autorstwa. Cieszę się że mogłam wziąć udział w tym projekcie, zupełnie nowe doświadczenie.

12 komentarzy :

  1. Anonimowy16:34

    Fajna odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy w tym sklepie! Najbardziej spodobały mi się spódniczki mianowane "Galaxy" i te koszulki z świetnymi napisami :D

    Pierwszy post na nowym blogu, zapraszam :) x
    LAJFBYLEN.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super projekt i super zdjęcia! Bardzo miło się ogląda. Mam pytanie, jakiego obiektywu najczęściej używasz do swoich sesji? Zawsze jestem zachwycona efektem bokeh, który pojawia się na twoich fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. portretowy, czyli 50mm :) ale wszystko zależy od ustawień

      Usuń
    2. Prawda ;) Dziękuję

      Usuń
  4. Genialne są te zdjęcia :) Bardzo podoba mi się zdjęcia, które wykonujesz :)
    Pozdrawiam :*

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladne zdjecia;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna odmiana, zdjęcia na których jesteście 3 sa magiczne :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się baardzo ciekawie, czekam na zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    Emilia | psychologiafotografii.pl

    OdpowiedzUsuń