5 czerwca 2016

z ostatnich dni


Post z ostatniej wizyty w So Sweet jest już gotowy i czeka na swoją kolej, pojawi się tutaj w środę. Będziecie mieli co oglądać, ale pamiętajcie że z pewnością przydałoby się coś słodkiego, jeśli zamierzacie go czytać. Dziewczyny dały czadu! Zanim ten post się tutaj wrzuci, chciałbym pokazać wam jak mniej więcej spędziłam obecny weekend. Nic specjalnego się nie działo i szczerze mówiąc piszę tu trochę po to, aby mieć utrwalone zdjęcia z ważnym momentem. Kolejny miesiąc związku, czyli łącznie dwa lata i trzy miesiące - minęło nam 1 czerwca! Niewiele? Dla nas bardzo dużo. Standardowo uczciliśmy to obiadem w warszawskim manekinie, bo uwielbiamy tam jeść. Dodatkowo dostałam najsłodszy bukiet kwiatków. Ps. w przedszkolu miałam znaczek 6 chabrów! Zdjęć dużo nie jest, ale lubię jak czasem pojawia się tu typowa życiówka. Kilka fotek. Pamiątka. Ponadto stało się coś, o czym niedawno mogłam tylko pomarzyć, ale póki co nie chcę zdradzać szczegółów, bo już niedługo wszystkiego się dowiecie. Wszystko idzie w kierunku który sobie wymarzyłam i do którego dążyć będę za wszelką cenę. A teraz zapraszam na krótką foto-relację. Coś na wzór "phone photos", kategorii którą uwielbiacie na blogu. 



Jak mi minął weekend? Cóż, w piątek cały dzień oglądaliśmy filmy, w sobotę byliśmy na pokazie fontann, który nie zrobił na mnie większego wrażenia niż dwa poprzednie na których miałam okazję być. Musieliśmy trochę pozałatwiać w związku z wakacjami (tak, jedziemy gdzieś!). Spacerowaliśmy po schodkach nad Wisłą, a dzisiaj robiłam zdjęcia na roczku, a dodatkowo miałam wybrać się na zdjęcia z Evką. Powinniście kojarzyć z sesji baletnica+wiewiórka, ale niestety nie udało nam się tym razem spotkać. Obecnie jestem jeszcze u mojego chłopaka, ale zaraz zmykam na zakupy, a jutro mam swój wielki dzień. Niebawem powiem dlaczego tak się ekscytuję. Ps. chyba nie muszę wyjaśniać tej jakości na zdjęciach? Wiecie że mój telefon już tak ma.. a w gruncie rzeczy nawet nie najgorzej to wygląda.
 

8 komentarzy :

  1. Lubię takie posty, chyba sama muszę o takim pomyśleć! Super te fotki ;)
    Wytrwałości w związku i jeszcze więcej rocznic! ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;D
    Zapraszam do mnie :

    efeel.wordpress.com
    << 10 pomysłów na (nie)zwykłą lemoniadę, CO ZJEŚĆ NA ŚNIADANIE? #1,2

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym tak móc rozkoszować się każdym dniem i każdą chwilą tak jak ty, u mnie to jest tylko uczelnia-dom-egzaminy i tak w kółko, teraz gdy jest tak pięknie i wybrałabym się na spacer z moim chłopakiem to mam masę egzaminów i nieprzyjemności z nimi związanych. A ty zawsze w dobrym humorze po mimo tego, że pewnie też już zaraz cię sesja czeka. Z moim chłopakiem tez niedługo mam rocznicę 3 lata 28 czerwca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chabry... uwielbiam! <3
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chabry są piękne :D Gratulacje tak długiego stazu w zwiazku, oby już tak zostało! :)/Karolina


    OdpowiedzUsuń