18 czerwca 2016

przegląd telefonu - phone photos


Zawsze kiedy zaczynam pisać post z serii phone photos, to mam wrażenie że ubiegły post pisałam niewiele wcześniej. Nie mam pojęcia i jest to dla mnie ogromna zagadka, jakim cudem tych zdjęć jest zawsze cała masa. Przy okazji odwiecznym rozważaniom pozostawiam odpowiedź na pytanie jak ja to wszystko mieszczę na telefonie. Nie mam bladego pojęcia! Ale - podoba mi się to. Postanowiłam ostatnio że będę mniej pisać, a wrzucać więcej zdjęć, a w przypadku dzisiejszego posta, czeka was jeszcze nudne czytanie podpisów. Na marginesie, ciekawa jestem kto te moje "wypociny" czyta od przysłowiowej deski do deski? Czytacie wszystko, czy raczej zawieszacie wzrok wyłącznie na zdjęciach? 
Nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła od kilku ujęć miejsca mojego stałego pobytu w ostatnim czasie. Wiem że pewnie dręczy was już ta cała sytuacja i moje milczenie w tym temacie, ale tak jak już pisałam, pojawi się oddzielny, zupełnie odrębny post gdzie obiecuję wszystko wyjaśnić. Póki co musicie pocieszyć oko tymi ujęciami z telefonu poprzez które chciałam przekazać wam chociaż malutką część atmosfery jaka tu panuje. Zapraszam wszystkich pasjonatów fotografii na Racławicką 99. Będę w tym miejscu do końca czerwca, więc jeszcze się naczytam!

Sezon na grill'a rozpoczęty! Jak zwykle w tym samym, najlepszym towarzystwie. 

Kolejna sesja zdjęciowa z udziałem konia, zaliczona! 

 dusza artysty - tłumaczy to chyba wszystko


 nie mam czasu na gotowanie będąc w Warszawie, ale jak tylko pojadę do domu, to staram się piec ile tylko mogę // najlepsze hamburgery w mieście // polecam tartę z Biedronki - pychota
 najsłodsze murzyńskie dziecko jakie w życiu widziałam // zestaw od Vichy // drink mistrzostwo z wczorajszego super ognisko-grilla nad Wisłą // wczoraj złapała mnie taka ulewa, że musiałam robić sobie przerwy w dojściu do konkretnych miejsc pomimo posiadania parasolki // OH! beglossy jak zwykle niezawodne, w tym miesiącu wyjątkowo - jeśli chcecie zobaczyć zawartość pudełeczka, musicie udać się na stronę beglossy: tutaj
 przez kilka dni zajmowaliśmy się psiakami, najsłodszymi psiakami na świecie
 sushi to zawsze dobry pomysł, ja uwielbiam szczególnie Sushi Wola, dlatego wszystkim maniakom tego jedzenia polecam odwiedzić to miejsce jeśli jeszcze nie mieliście okazji tam być
z ciekawości odwiedziłam ostatnio również MOD donuts, pączki były pyszne, a o tym miejscu już niedługo przeczytacie u mnie więcej // Olympus PEN Lite E-PL7, to mój wymarzony model i jedzie ze mną na wakacje w tym roku, bardzo się cieszę i na pewno będzie się przeplatał gdzieś pomiędzy postami 

26 komentarzy :

  1. ja zawsze czytam wszystko od a do z :-) lubię Twój styl pisania, czyta się lekko i nim się obejrzę już jestem na końcu notki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:30

    Ja zawsze czytam wszystko, bo uwielbiam jak coś opisujesz :) a zdjęcia to mmm, cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super robić taki mix w poście ! Ja staram się zawsze czytać dokładnie posty :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:09

    Przeglądam Twojego bloga często, bo podobają mi się Twoje zdjęcia. W każdym jest coś magicznego. Nawet zwykłe zdjęcie jedzenia ma to coś :) Jeżeli chodzi o czytanie postów.. to też je czytam. Jeśli mam mniej czasu, wiadomo obowiązki, to czytam je gdy mam trochę więcej czasu :) Powracam do tych starszych nieprzeczytanych postów :) Pozdrawiam Cię ciepło.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle cudownych zdjęć! Uwielbiam posty tego typu ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:44

    Fajnie byłoby, gdybyś więcej wrzucała na instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:56

    jaki masz model laptopa ? polecasz go ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. asus r556l jeśli dobrze patrzę ;o mam to złote wydanie, tak - polecam, aczkolwiek mi coś ciągle pstryka jak go otwieram i boję się że wreszcie coś urwę, ale to chyba wada fabryczna

      Usuń
  8. Pomimo faktu, że są z telefonu, Twoje zdjęcia są przepiękne. Widać, że masz do tego smykałkę, bo tak ładnie zrobionych zdjęć nie widziałabym na telefonie przeciętnego użytkownika. Najbardziej podobają mi się te pierwsze (cudowne wnętrze) te z koniem oraz te dwa ostatnie z MOD Donuts.
    I nie miej wątpliwości, że nikt tekstu dokładnie nie czyta - ja przeczytałam :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze wszystko czytam, wraz z podpisami do zdjęć, w końcu to blog, co włączy się z czytaniem treści włącznie, a nie samym oglądaniu zdjęć ;) A tak po za tym to jakie masz plany na wakacje ? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko niebawem będzie w postach, muszę was trochę potrzymać w niepewności :)

      Usuń
  10. na północy też wczoraj była straszna ulewa, i niestety utrzymywała się taka pogoda przez cały dzień.
    Ja zawsze czytam całe wpisy :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze czytam wszyściutko! Już od dobrych 4 lat jestem z Tobą i nie ominęłam ani jednego wpisu! A oglądanie postów bez tekstów trochę mija się z celem. I mi nigdy Twoja duża ilość tekstu nie przeszkadzała. Jejku przepraszam za tą składnię :D
    Tak czy siak.. rób dalej to co kochasz, Paula, bo jesteś w tym naprawdę dobra! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy03:08

    Hej Paula, jak zwykle fajny wpis!
    Mam pytanie: Czy masz jeszcze jakiś kontakt z Beatą (tą z photobloga)? Pytam, bo ostatnio przypomniałam sobie, że śledziłam kilka najbardziej znanych kont jak byłam młodsza i pamiętam Waszą paczkę. Ciekawi mnie czy przetrwała ta przyjaźń z Internetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś mam, ale rzadko rozmawiamy, bo każdy ma swoje sprawy :)

      Usuń
  13. Ja zawsze czytam wszystko "od deski do deski" a zdjęcia są jak zawsze świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci, że mieszkasz w tak pięknym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Uwielbiam takie zwykłe fotografie z codzienności, zawsze szkoda mi ich usuwać i też je gromadzę, bo przypominają mi o wielu drobnych chwilach, o których bez nich łatwo bym zapomniała! :) Ja często czytam te podpisy, dziś np. przeczytałam wszystkie! :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w głowie mi się nie mieści, że telefonem można zrobić takie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! ;)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:37

    zawsze czytam podpisy! świetnie naprowadzają i wiemy czego dotyczą zdjęcia. to jak pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ludzie to podglądacze i lubią zaglądać to tu to tam, ja osobiście idąc ulicą gdy widzę nie zasłonięte okno wieczorową porą nie mogę się oprzeć żeby nie zerknąć jak tam urządzona jest kuchnia czy pokój :) Przeglądając blogi najchętniej czytam wpisy te tzw prywaty, czyli jak kto żyje, co tam się działo u kogoś, w ten sposób poznaję choć odrobinę blogera. Na moim blogu również dużą popularnością cieszą się wpisy opowiadające o mnie. U Ciebie tego typu posty czytam od deski do deski - jestem podglądaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boze! Uwielbiam c
    Ciebie i Twoje posty, czytam i obserwuje Cie odkąd pamietam�� Jestes Najlepsza������

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, ta ilość sushi na jednym ze zdjęć sprawia, że czuję się najedzona od samego patrzenia, a z drugiej strony cieknie mi ślinka :D Sushi Wola całkiem spoko, ale ja jednak jestem wierna Sushiberry i ciężko byłoby mi się przekonać aż tak bardzo do jakiejś innej susharni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko, ta ilość sushi na jednym ze zdjęć sprawia, że czuję się najedzona od samego patrzenia, a z drugiej strony cieknie mi ślinka :D Sushi Wola całkiem spoko, ale ja jednak jestem wierna Sushiberry i ciężko byłoby mi się przekonać aż tak bardzo do jakiejś innej susharni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń