14 czerwca 2016

niedzielny backstage z sesji


Zachęcając was do częstszego odwiedzania mojego bloga, nadmienię tylko na początku że niebawem dużo się zmieni! Szykuje się coś zupełnie nowego i jeśli dobrze pójdzie o te "zmiany" wejdą w życie już z początkiem lipca. Mam nadzieję że rozpaliłam w was iskierkę ciekawości? Ale do tematu! W ostatnim czasie wstaję rano, kładę się wcześnie i na nic nie mam czasu, ale w tym pośpiechu nie brakuje mi czasu (na szczęście!) na to co kocham najbardziej - na fotografię. Z Agatą już robiłyśmy dwa wspólne projekty, a w niedzielę udało nam się zrealizować kolejną sesję. Pisałam wam już że sesja z udziałem zwierzęcia jest ogromnym wyzwaniem? Pisałam. Ale ja lubię wyzwania i postanowiłam spróbować raz jeszcze. Muszę wam powiedzieć że to co wyszło, wygląda nieco inaczej od zdjęć które zazwyczaj robię. Jest w nich jakaś magia. Właśnie takie backstage na bloga chciałabym zawsze dodawać. Nie będę więcej mówić, niech zdjęcia zdradzą wam resztę szczegółów. 



Dzięki uprzejmości mamy Agaty, miałyśmy przepiękny wianuszek z rumianków i właśnie one były esencją całej sesji zdjęciowej tego dnia. Całe szczęście że zdążyłyśmy zanim zwiędły. Dodam jeszcze tylko, że dla tych do których to nadal nie dotarło - zdjęcia zamieszczane na blogu, dotyczące poszczególnych sesji z dopiskiem "backstage", NIE są końcowym efektem. Wszystko co w takich postach publikuję, to tylko namiastka, wprowadzenie do całej sesji. 

11 komentarzy :

  1. Anonimowy14:20

    Coś czuję, że to bd moja ulubiona sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dziewczyna ! Czekam na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczne zdjęcia... Koń okazał się niezłym modelem! ;) Wianek też swietny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się z ceneria natura i piękna zieleń oraz koni i mama z dziecimi

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zapowiada! ;)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:50

    zdjecie z chłopczykiem i dziewczyna na koniu jako według mnie najpiękniejsze zdjecie na swiecie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia znakomite ujęcia;)

    Pozdrawiam\
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam sesje zdjęciowe z końmi!/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy09:13

    Paula, za niedługo też będę miała okazję fotografować konie. Jakie ustawienia mniej więcej polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się tego ustalić :) wszystko zależy od warunków pogodowych, światła itp.

      Usuń