24 czerwca 2016

MOD donuts


Jak wiecie lubię czasem wrzucić na bloga miejsca, które w jakiś sposób mnie zainteresują. Zazwyczaj szukam czegoś, czego nie znalazłam w innym miejscu. Dzisiaj przychodzę do was z nowym odkryciem, czyli ul. Oleandrów 8. W sumie trochę można się pogubić, bo niby to knajpa, a niby kawiarnia z pączkami.. takie swego rodzaju 2w1. Oczywiście jak się domyślacie, do odwiedzenia tego miejsca zachęciła mnie jego słodsza część. Poszłam. Zobaczyłam. Powiem tak - klimatycznie jest, motyw roślin z domieszką różu jest, pyszne pączki są. To chyba najważniejsze? Zdecydowanie tak. Można posiedzieć wewnątrz, ale również na powietrzu. Do tego knajpka mieści się we wprost idealnym, przytulnym kącie, gdzie momentami czujemy się jakbyśmy byli poza miastem. Ale żeby nie było tak kolorowo, to powiem od siebie coś jeszcze. Według mnie cena 6zł za pączka zdecydowanie wykracza poza przeciętny budżet. Jednak fajnie że czasem robią tak -50%. I tak na koniec dodam tylko że w Warszawie nie ma lepszego miejsca od SSP, mimo to - ciekawskim polecam zajrzeć. A może akurat spodoba wam się to miejsce. Teraz zapraszam do krótkiej fotorelacji z tego miejsca. 



7 komentarzy :

  1. Ale bym jadła!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w pobliżu mojego miejsca zamieszkania nie ma żadnej takiej restauracji z donutami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to przepięknie wygląda *.*
    Pozdrawiam :D
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zdjęcia w twoim wykonaniu *.*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, ze chociaz produkty są warte swojej ceny :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Miejsce wydaje się całkiem fajne :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń