8 czerwca 2016

Dzień Dziecka w...


So Sweet Project, oczywiście! Nie ma innej tak świetnej cukierni. Mieszkam w Warszawie już dość długo, jadłam w wielu miejscach, ale dziewczyny są totalnie ponad skalą, jeśli mam być szczera - nie znalazłam innej tak cudownej kawiarnio-piekarnio-cukierni i co tam jeszcze jest słodkie. Wiem że się powtarzam i że w sumie to dość często zdarza mi się o nich pisać, ale uwierzcie mi, nie rzucam słów na wiatr. To że się powtarzam w jakimś temacie znaczy tylko, że potwierdzam to, co pisałam. Atmosfera, wystrój, podejście do klienta, wybór - wszystko na 6+. Ostatnio nie było na to jakoś czasu, ale kiedy tylko mam chwilę, to staram się odwiedzić moje kochane dziewczyny, które tam pracują. Tym razem dość spontanicznie stwierdziłam że jadę, bo.. bo jest dzień dziecka i niby czemu miałabym sobie odmówić zjedzenia czegoś słodkiego? U dziewczyn słowo "słodki" ma milion wymiarów i jeśli się coś je, to kubeczki smakowe szaleją! A co przygotowały na dzień dziecka i jak lokal się zmienił od mojej ostatniej wizyty? Właśnie to zobaczycie w dzisiejszym wpisie. Mniaaam!



Jeśli więc ktoś z was będzie w Warszawie, to nie szukajcie innego miejsca, bo jeśli lubicie posiedzieć, poodpoczywać w klimatycznym miejscu, super towarzystwie, to nie znajdziecie lepszego adresu: Wąwozowa 4 lokal H2. I z góry wszystkim życzę smacznego! Ps. można na wynos.

8 komentarzy :

  1. Jejuuuu jak tam jest pięknie i ... słodko :D

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia <3
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wystrój tam jest :)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Lokal ma niesamowity wystrój. Może go odwiedzę, kiedy będę kiedyś w Warszawie :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wytrzymam, muszę tam w końcu pojechać! I się najeść, o! To wszystko wygląda tak pięknie, że mam ochotę jakimś sposobem wleźć w komputer i zostać w tych zdjęciach C:

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity wystrój, szkoda, ze mieszkam tak bardzo daleko, ale kto wie...moze w moim miescie jest równie uroczy lokal, mam nadzieje!/Karolina


    OdpowiedzUsuń