30 maja 2016

Wygrałam!


Jak to jest coś wygrać? Nigdy nie doznałam tego uczucia, ale również nie specjalnie często biorę udział w konkursach. Szczerze mówiąc nie wierzę zbyt w te wszystkie wygrane, farty, dobre wybory.. a może powinnam? Do konkursu o którym dzisiaj piszę nakłonił mnie fakt, że zdjęcie jakie chciałabym wykonać nasunęło mi się chwilę po ujrzeniu tematyki. Nie wiem. Nie rozumiem. Po prostu. Zaświtało i musiałam to stworzyć. Bo jak wiecie, to co mi gdzieś w głowie świeci, musi wyjść na światło dzienne. Nie ma nie! W zrealizowaniu mojego projektu pomogła mama i powiem wam że uchwyciła wszystko w idealny sposób - tak jak to siedziało w mojej głowie. Mimo wszystko, nigdy w życiu nie śniłabym o wygranej.. a tu masz! Sprzyjało mi szczęście, czterolistna koniczynka właśnie mi przyniosła farta, a srebrny słonik pomógł w spełnieniu marzenia. Marzenia? Tak! Jak każda osoba fotografująca z pasji, cieszę się każdym kolejnym aparatem. Nie ważne czy to polar, czy cyfrówka, a może stary zenit..
Do tej pory w to nie wierzę. Dla niektórych pewnie wyda się śmieszne to co tu wypisuję, ale naprawdę w momencie kiedy fotografia stanowi część mojego życia (i to sporą część), a ja nie dość że wygrywam konkurs, to dostaję Instax'a Mini 8, którego kolor sama mogłam wybrać - idzie zwariować! Moje kolejne dziecko powędrowało na półkę. Wszystko było tak pięknie zapakowane, że aż żal było coś wyjąć. Do tego wewnątrz były też wkłady. Z marką projektogram zdarza mi się współpracować, więc możecie ich kojarzyć, jednak konkurs w żaden sposób nie był z tym związany. Nie mogę się nacieszyć i z całego serducha dziękuję za docenienie mojego zdjęcia! Pierwsza fotograficzna mini-wygrana w moich rękach. Wiecie co? Bierzcie udział w konkursach, bo warto.

17 komentarzy :

  1. Zazdroszczę i gratuluję! Ja niestety nie mam takiego szczęścia i raczej większość nagród przechodzi obok mnie :D
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje;)
    Fajna sprawa;)
    Pozdrawiam.

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda. Warto brać udział w konkursach, nawet jeśli nie zajmiemy jakiegoś miejsca, to przynajmniej będziemy mieli swiadomosć, że spróbowaliśmy ;)
    Gratuluję! Cieszę się, że Cię doceniono, bo naprawdę zasłużyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również polecam branie udział w konkursach, sama wygrałam raz perfumy z oriflame, a wzięłam udział w sumie na spontana w nim. Fajny był temat, a ja akurat miałam pomysł i wzięłam udział, ale nie spodziewałam się, że wygram. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję Kochana, sama bym chętnie taki przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto próbować, bo nigdy nie wiadomo, czy się nie uda :)
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. nagroda bardzo udana, gratulację! Na pewno jak najbardziej zasłużona wygrana :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy08:56

    Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama wiem, że warto brać udział w konkursach. W ciągu pół roku wygrałam ok 8 razy. Grunt, to się nie poddawać i mieć nadzieję. Ale Ty to masz mega szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULACJE ja mam tak samo nie biorę udziału w konkursach ale czasem zdarza mi się w nich wziąść ale nigdy nie wygrywam hehe Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow gratuluję! Świetny prezent, aż zazdroszczę. Jeśli mogę wiedzieć, jaki to był konkurs? Kto organizował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, bo myślę o zakupie tego aparatu już naprawdę długo i wygranie go byłoby po prostu cudne. O i jestem bardzo ciekawa zdjęcia konkursowego! Można je gdzieś zobaczyć?
    Gratuluję wygranej xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :) ja zazwyczaj nie biorę udziału w konkursach, bo nigdy nie udaje mi się wygrać, ale czemu nie może jak zacznę to coś kiedyś uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam twojego bloga <3 http://posaline.blogspot.com/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! :)
    Ja czasami biorę udział w konkursach. Rok temu około wygrałam coś na DDOB, dokładnie top. Ale od tego czasu to nie udało mi się nic wygrać.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń