16 maja 2016

wishlist for summer 2016


Wiosna przyszła do nas dość szybko, chociaż jak co roku nie mogłam się jej doczekać. Mam nadzieję że lato również pojawi się o czasie. W związku z tym że od dłuższego czasu kolekcjonuję w specjalnie przygotowanym do tego - folderze, ubrania które chciałabym mieć w mojej szafie na lato, dzisiaj postanowiłam je wam pokazać. Wishlist'y modowe robię rzadko, można nawet stwierdzić że bardzo rzadko. To dlatego że mój blog nie jest zbyt specjalnie związany z modą i ubrania najczęściej pojawiają się przy okazji sesji zdjęciowych, które znowu są tutaj najczęściej. Dodam tylko że dzisiaj moja składnia może być mocno naciągana i nie zwracajcie proszę zbytniej uwagi na to, jak piszę.. wracając do tematu. Stwierdziłam że pewnie jak przed każdym nadchodzącym latem, tak i w tym roku powoli zaczynacie się rozglądać za różnymi ubraniami? Może to trochę wcześnie, ale już tłumaczę dlaczego mówię o tym już teraz. Otóż dzisiejszy post będzie wyławiał moje ulubione rzeczy z internetowych sklepów chińskich: romwe & shein. A jak wiemy, to co sobie zamawiamy od nich idzie do Polski no.. dość długo. Więc stwierdziłam że napiszę wcześniej i jeśli komuś z was coś przypadnie do gustu i zamówicie to na dniach, to do lata na luzie do was dotrze. Także zabieram was w podróż po ubraniach, które skradły moje serducho i według mnie są godne pokazania ich tutaj. Postaram się o większości co nieco napisać i oczywiście do każdej rzeczy dostaniecie link, pod którym uzyskacie wszystkie szczegółowe informacje na jej temat. 

 1 - tutaj // 2 - tutaj // 3 - tutaj // 4 - tutaj
 5 - tutaj // 6 - tutaj // 7 - tutaj // 8 - tutaj
 9 - tutaj // 10 - tutaj // 11 - tutaj

 12 - tutaj // 13 - tutaj // 14 - tutaj // 15 - tutaj // 16 - tutaj
 17 - tutaj // 18 - tutaj // 19 - tutaj // 20 - tutaj
 21 - tutaj // 22 - tutaj // 23 - tutaj // 24 - tutaj
25 - tutaj // 26 - tutaj // 27 - tutaj // 28 - tutaj

Dodam jeszcze, że jeśli macie jakiekolwiek pytania, to zachęcam do zadawania ich w komentarzach. Na wszystkie na które będę znała odpowiedź, odpowiem. Dodatkowo wspomnę że nie zmuszono mnie w góry do napisania tego posta, bo tak się we współpracach zdarza. Po prostu spodobały mi się te ciuchy i chciałam je wam pokazać. Bez przymusu, bez nagonki, po prostu.. sama z siebie. Mam nadzieję że zachęcę was do zajrzenia tam, bo mają na serio fajne rzeczy na ciepłe dni, ale oczywiście nie tylko. Nie wiem jak z jakością tych rzeczy, ale każdą z nich z chęcią bym dla siebie zgarnęła. Ciekawa jestem ile uda mi się otrzymać do wakacji. Aż sama jestem ciekawa. Kilka z nich wykorzystałabym do sesji zdjęciowych, bo mam już pewne koncepcje. Na tę chwilę najbardziej pragnę koszulek! 

Czy coś szczególnie zwróciło waszą uwagę? Co podoba wam się najbardziej?

5 komentarzy :

  1. Same perełki <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Są swietne! Masz niesamowity gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest kilka rzeczy które wpadły w mój gust :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:32

    Fajne T-shirty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16:46

    w numerach 10 i 11 są złe linki ;) daj znać jak poprawisz bo jestem ciekawa 10 :)

    OdpowiedzUsuń