13 maja 2016

Wiosna na całego!


Kiedy tylko mam wolną chwilę, a pogoda na dworze nie pozostawia do życzenia, sprawa jest prosta - idziemy na zdjęcia! Mam to szczęście, że gdziekolwiek nie jestem, modelka znajdzie się zawsze. Tu gdzie mam dom rodzinny, zawsze podziałam coś z moją siostrą, a gdy przebywam w Warszawie, umawiam się z osobami, które gdzieś tam sobie upatrzę. Niedawno któraś z czytelniczek zapytała mnie jak znajduję osoby do sesji zdjęciowych? Sprawa wygląda tak, że na początku fotografowałam tylko moją siostrę. Z biegiem czasu zaznajomiłam się z możliwościami jakie dał mi internet i teraz, kiedy nie mam innej opcji, to po prostu wchodzę na maxmodels i wyszukuję takiej dziewczyny, jaka idealnie wpisze się w pomysł. Czasem również przez przypadek trafiam na kogoś na facebook'u i zdarza mi się wówczas napisać do takiej osoby czy byłaby zainteresowana sesją zdjęciową. Sposobów jest naprawdę wiele, tylko trzeba dobrze trafić i nauczyć się szukać. 


sukienka - TUTAJ


Pędzle którymi moja siostra wykonała sobie na szybko makijaż znajdziecie: tutaj. Dość dawno temu zamawiałam już pędzelki z chińskich stron i na tyle makijażu, ile ja potrzebuję to zdecydowanie mi starczają. Nie znam się za specjalnie na tym jakie być powinny, ale mogę wam powiedzieć że dla mnie są jak najbardziej na tak. Dodatkowo spójrzcie jak pięknie się prezentują, łał! Po prostu nie mogłam sobie odmówić by je zamówić. 

 sukienka - TUTAJ

Mam jakiegoś dziwnego farta że 9/10 osób do których zdarza mi się napisać, zgadza się na zdjęcia. Może nieskromnie powiedziane, ale taka jest prawda. Kilka dni temu ukazałam wam backstage z sesji zdjęciowej z dwiema znakomitymi tancerkami, a dzisiaj przychodzę z nieco spokojniejszym wydaniem. Wczoraj obydwie z siostrą miałyśmy czas, a i pogoda dopisała, więc zdecydowałyśmy że lecimy na zdjęcia. Co z tego wyszło? Jak zwykle dużo dobrego! Z Kingą miałam okazję pracować już tyle razy, że fotografowanie jej to dla mnie tylko przyjemność. Czujemy się przy sobie na maksa rozluźnione, dlatego często próbuję sobie wtedy różnych nowych technik. Sami zobaczcie jak wszystko wyglądało o boku i przypominam! To tylko backstage, zdjęcia z sesji będzie można obejrzeć dopiero za jakiś czas na Paula Mroczkowska | Fotografie.

11 komentarzy :

  1. Kinga jest naprawdę baaardzo fotogeniczna :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:43

    Rewelacja! Więcej takich zdjęć :)
    poczułam wiosnę *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście bardzo do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, widze ladne zdjecia!:)


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle swietne zdjęcia! Fajne perspektywy ;) Zawsze potrafisz dostrzec niesamowite rzeczy (choćby pajęczynę) i je ładnie uwiecznić na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, a modelka jest zdecydowanie prześliczna :) Masz talent!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiego obiektywu użyłaś w tej sesji? :)

    OdpowiedzUsuń