28 maja 2016

Red Velvet a'la Ala


Na moim blogu przepisy na różne dania, a w szczególności desery owszem, pojawiają się, ale bardzo rzadko. Nie jestem mistrzem kuchni, a najchętniej zakończyłabym przygodę z kulinariami na degustacji. Taka już jestem. Ale gdy jest ktoś, kto może coś przygotować, a przy okazji ja latam wokół tej osoby z aparatem, robi się naprawdę ciekawie! Z Alą umawiałyśmy się już bardzo dawno temu.. jednak zawsze brakowało czasu żeby plany zrealizować. Niedawno dość spontanicznie, bo jakoś z dnia na dzień, stwierdziłyśmy że tak - to jest ten dzień. Przy pieczeniu deseru, który dzisiaj poznacie towarzyszyły nam długie rozmowy i dużo śmiechu. Czyli połączenie idealne. Ala, którą dzisiaj zobaczycie w poście jest straszną zdolniachą i pewnie czasem ją tu zobaczycie jak przygotowuje kolejne mistrzowskie danie. Jak dla mnie, totalnego laika jest wzorem w kuchni. Nie będę już przedłużać, poznajcie własną wersję Ali na pyszny deser, wzorowaną na Red Velvet. 




SMACZNEGO!

15 komentarzy :

  1. jejku *.* zdjęcia i ciastko wygląda cudownie!

    mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygląda! Gdybym miała talent do wypieków na pewno bym zrobiła, ale niestety go nie posiadam hah :p
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne te zdjęcia! Szczególnie te w ruchu ;) Zawsze Cię podziwiam, że robisz tak piękne, ukazujące najmniejsze piękno zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:02

    Ile ciastek wychodzi z tego przepisu :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie nie wiem, ale koło 6

      Usuń
  5. Cudo <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, ja też bym tylko degustowała :D
    Zdjęcia są prześliczne, a deserwygląda niesamowicie smacznie (zgłodniałam).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi narobiłaś smaka! Wydaje się to bardzo pracochłonne :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, wygląda naprawdę pysznie!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to wszystko cudownie wygląda! Z chęcią coś takiego przygotuję :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super ;)
    Zajrzyj koniecznie :

    efeel.wordpress.com

    <<Przekąski poniżej 100 kcal, Co zjeść na śniadanie? Pyszne pancakes owsiane


    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:53

    w kąpieli wodnej ? tzn ?

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to pięknie wygląda! aż ciekawa jestem smaku :D

    OdpowiedzUsuń