6 maja 2016

black & white


Wczoraj miałam okazję ponownie wykonać sesję taneczną. Tym razem miałam niezłe wyzwanie, bo nie dość że dziewczyny tańczyły, to we dwie! Obawiałam się czy dam radę podołać takiemu wyzwaniu, ale efekty w pełni mnie zadowalają. Już nie mogę doczekać się aż pokażę wam więcej, ale póki co wrzucam backstage z sesji. Pierwszy raz fotografowałam takie śmieszki, wiadomo - zawsze jest wesoło i ja strasznie lubię jak mam ubaw podczas pracy, ale one jak do tej pory uśmiechały się zdecydowanie najszerzej. Zdjęcia wykonałam w warszawskiej Królikarni, a dwie tiulowe spódnice, które zostały użyte podczas sesji, znajdziecie podlinkowane gdzieś niżej. Muszę wam powiedzieć że ich jakość przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania.. łał! Dziewczyny same przyznały że czują się w nich jak księżniczki, a luźna atmosfera, pozwoliła nam tworzyć w spokoju. Nawet ludzie przechadzający się dookoła nam nie przeszkadzali. 

biała spódnica - tutaj // czarna spódnica - tutaj


Doszłam do wniosku że w sumie to nie mam jeszcze określonego typu zdjęć które najbardziej lubię pstrykać. Wiem że kocham wydobywać piękno z każdej osoby którą zapraszam na zdjęcia i szukać w niej czegoś, czego może inni nie dostrzegli.. nie byli w stanie zobaczyć. Ciężka sprawa by wybrać coś, co jako jedyne moglibyśmy nazwać ulubionym tematem fotografowania. Jednak pomimo że nie wiem co satysfakcjonuje mnie najbardziej, to w fotografowaniu tancerzy jestem totalnie zakochana!

14 komentarzy :

  1. jedna biala druga czarna super pomysł na sesje, zazdroszczę, że masz takie osoby, które lubią pozować. Ja uwielbiam fotografować ale niestety wśród moich znajomych nie ma osób chętnych do pozowania. Pozdrawiam i życze ciągłych pomysłów na sesje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osób w znajomych nie mam, szukam sobie ich :) też poszukaj, może ktoś "wpadnie" Ci w oko :)

      Usuń
  2. Świetne, dynamiczne zdjęcia. Fantastyczny efekt! :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy08:07

    Super zdjecia :) jak dla mnie to dziewczyna w czarnej spodnicy duzo lepiej wychodzi na zdjeciach, ma to cos, jest taka "z gracja" bardzo mi sie to podoba i ta druga czasem psuje jej zdjecie, ale to tylo moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zdjęcia z backstagu są naprawdę dobre,a co dopiero jak dodasz całą resztę zdjęć.Nie mogę się doczekać, efekty na pewno będą niezwykłe :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko tak genialnie wygląda! Miło się patrzy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyszły ci te zdjęcia ! Bardzo mi się podoba to czarno białe :) Powodzenia w dalszym pstrykaniu <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia w ruchu zawsze mnie zachwycają. Śledzę twojego bloga i facebooka od dłuższego czasu, a, nawiasem mówiąc, pamiętam Cię jeszcze z photobloga.
    Twoje zdjęcia zawsze wywołują u mnie podziw. Zdecydowanie udaje Ci się wydobywać z każdego jego piękno! Sama fotografuję, ale czeka mnie jeszcze sporo pracy.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w spełnianiu marzeń. Tych fotograficznych i nie tylko! :)

    http://mysoulsmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są niesamowite <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjecia sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknee są te zdjęcia *.*
    Sesja tanenczna super ci wyszła :D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. na takie usmiechnięte twarze aż miło się patrzy :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, ja zawsze marzylam o zrobieniu sesji baletnicy! taneczne po prostu maja cos w sobie, sa mega :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:47

    jakim obiektywem robiłaś te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń