3 maja 2016

beige coat


Dzisiaj przybywam do was z postem który chodził mi po głowie już bardzo długo. Świtało mi że dokładnie ten płaszcz, muszę połączyć z dokładnie tą koszulką i do tego dorzucić buty na wzór moich nowych nabytków, czyli New Balance w kremowym kolorze. W sumie nie mogłam zdecydować się które będą najbardziej odpowiednie na wiosnę i najbliższe kilka miesięcy, ale ostatecznie padło na nowiutką kolekcję NB. Z tą firmą miałam już wcześniej do czynienia i buty noszą się super. Osobiście mam wrażenie że są lekkie jak chmurka i nie czuć że ma się je na nogach. Nie ma co się rozpisywać, płaszcz staje się moim ulubieńcem na tak ciepłe dni jak dziś, a was zostawiam z najprostszą stylizacją świata! Jeśli kogoś interesuje konkretna rzecz, to poniżej starałam się wypisać wszystko co miałam na sobie, mam nadzieję że ułatwię wam w ten sposób poszukiwania. I przy okazji nie zwracajcie proszę uwagi na to, że płaszcz jest pognieciony, ja nie wiem z czego to wynika.. był w pralni, nie wspominając już o tym ile razy go prasowałam zanim zaczęłam robić w nim zdjęcia.


płaszcz - tutaj // spodnie - h&m // koszulka - tutaj // buty - New Balance WL574BCA // zegarek - DW // okulary - nie pamiętam


Jeśli chodzi o nakrycia wierzchnie z chińskich stron, to ostatnio jestem bardzo usatysfakcjonowana. Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś pisałam post o tym, co polecam a co odradzam jeśli chodzi o zamawianie właśnie stamtąd. I z tego co kojarzę to odradzałam kupowania kurtek, bo ewidentnie rękawy były za krótkie.. zawsze! Obecnie jednak (może to fart), ale trafiłam na idealne, łał!

17 komentarzy :

  1. buty, buty, buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz wygląda fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny krój płaszcza ;) A te buty... to chyba najpiękniejsze New Balance jakie w życiu widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest! <3 Wyglądasz rewelacyjnie :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:14

    Fajna stylizacja :) Widze że chyba masz założone buty bez skarpetek :) Często to praktykujesz? A jeżeli tak to z jakimi butami ? :) No i co sądzisz o wszechobecnej modzie na odsłanianie kostek o każdej porze roku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie praktykuję, tutaj mam takie króciutkie, których nie widać :) odsłanianie kostek mi się podoba

      Usuń
  6. prześliczna kutreczka!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. własnie sobie przypomniałam o swoim płaszczu ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. No bardzo ładnie wyglądasz;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:33

    Stylizacja ok, ale nie podobają mi się te buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:59

    Hej Paula. Mogę Cię spytać kiedy planujecie ze swoim chłopakiem zaręczyny? Chyba juz kawalek jestescie ze soba ;) Pozdrawiam Makowianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nic nie planujemy samo się stanie w odpowiednim momencie ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam beże! Super to wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie się wszystko komponuje :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń