23 maja 2016

beglossy & fitlovebox


Beglossy.. beglossy. Zawsze pozytywnie mnie czymś zaskoczy. Ich prezenty dla ambasadorek są zazwyczaj strasznie wyszukane i szczerze przyznam, że na żadnym się jeszcze nie zawiodłam. Od kiedy podjęłam współpracę z tą firmą, co miesiąc zostaję uraczona przepięknym pudłem w kolorze pudrowego różu. Zazwyczaj jego wnętrze mnie zachwyca, ale zdarzają się takie produkty, które po prostu dla mojej cery nie byłyby zbyt mądrym wyborem. Wówczas nic straconego! Dana rzecz leci w tempie błyskawicznym do kosmetyczki mojej mamy. W maju każda z nas została obdarowana straszliwie ciężkim pudłem. Ciężko mi było się powstrzymać żeby nie zerknąć co zamieszczono wewnątrz. Doznałam szoku! W środku był zieloniutki jak świeżo wyrośnięta trawa - karton. A w nim same cuda. Zobaczcie co znalazłam w środku i widzimy się przy końcówce posta..



W tym miesiącu wyjątkowy prezent, więc ja również - wyjątkowo - postanowiłam nie robić wam tu open box'a, a zaprosić was na stronę beglossy.pl, gdzie doczytacie się wszystkich szczegółów na temat zawartości majowego pudełka kosmetycznego. Poza tym zapraszam was na: fitlovebox.pl, bo może jest tu jakaś maniaczka zdrowego odżywiania i chciałaby zamówić sobie pudełko pełne fajnych produktów, które urozmaicą nam gotowanie. Osobiście wpadł mi w oko jeden z przepisów w książeczce którą dołączono do paczki i na pewno bliżej lata spróbuję go zrealizować i dam znać jak wyszło! 

6 komentarzy :

  1. Świetna zawartość! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, pierwsze slysze o takim pudeleczku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy ten kartonik

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:49

    Cześć :) Mam pytanie odnośnie balsamu do ciała z Isany o zapachu maliny, widziałam u Ciebie na snapchacie :) Polecasz? dobrze nawilża? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie używałam, bo póki co testuję Yves :) mówiłam że będę robić porównanie, więc jeśli mocno się nie spieszysz to poczekaj na post :)

      Usuń
  5. Świetna zawartość. Też się skusiłam i jest mega! ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń