5 kwietnia 2016

w poszukiwaniu wiosny


Nie bierzcie tytułu tego posta dosłownie. Nie szukałam wiosny tak jak to się robiło w podstawówce, ale za to pojechałam na działki, by po prostu pospacerować i odpocząć, a że pogoda dopisała, to dookoła dosłownie roiło się od ludzi. Niestety trochę się zawiodłam, bo byłam pewna że kwiatów będzie dużo więcej. Miałam już wracać, jednak nagle zobaczyłam fiołki i później już poszło szybko. Poniżej zobaczycie trochę zdjęć właśnie z kwiatami w roli głównej. Mocno kolorowo? Nie będzie, ale coś tam udało się sfotografować. Oprócz tego wybrałyśmy się z mamą na rowery, bo nie można było zmarnować tak pięknego dnia. Także miłego oglądania! A co do sprzętu jakim fotografowałam:

canon 600d // 50mm 1.8 // helios // tele 75-300



Powyżej mieszanka zdjęć wykonanych różnymi obiektywami, a teraz chciałabym pokazać wam dwa do których wykonania użyłam helios'a. Widzicie różnicę? Ta ostrość jest oszałamiająca! 

Czy jest tu ktoś kto nie lubi zapachu fiołków? Jak tylko je znalazłam, musiałam zerwać kilka dla siebie. Uwielbiam nie tylko ich woń, ale także to, jak pięknie prezentują się na oknie w kieliszku.

14 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie znalazłaś tę wiosnę ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, a zapach fiołków uwielbiam!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 3 zdjecie najbardziej mi sie podobaja!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuu, uwielbiam twoje zdjęcia! Kolory zawsze się jakoś znajdą, a nawet jeśli nie, to efekty i tak są niesamowite! Mega urzekło mnie drugie zdjęcie, jest takie zimniejsze niż reszta i wręcz tajemnicze, hah C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ale szkoda, że to z motylkiem takie nie ostre :/ Ale cudowne! Aż dziwne że bez typowego makro obiektywu udało ci się zrobić takie zdjęcia. :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy08:03

    Paula czytałaś lektury w liceum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie nie lubiłam czytać lektur, ale czasem trzeba było :)

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam na mojego bloga
    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona Twoimi zdjęciami ;) Mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia;) Naprawdę bardzo mi się podobają takie ujęcia;) Czekam na więcej;?)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne te zdjęcia! :) Ja również byłam w ogródku na ,,poszukiwaniach wiosny" i całkiem wyszła mi sesja :) Też używam 50'tki i Canona, ale 40D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są te twoje zdjęcia :*
    Pozdrawiam, minimalistyczna :*

    OdpowiedzUsuń