22 kwietnia 2016

pośród magnolii


Czas na post w rodzaju tych, które jedni kochają, a inni nie przepadają. Słuchajcie, niedawno otrzymałam komentarz, że wrzucam tu słabe zdjęcia z sesji i się nie staram, czy coś w tym rodzaju.. więc teraz uważnie czytajcie! Zdjęcia które umieszczam tutaj, na moim blogu to nie jest efekt końcowy. Powtarzałam to już wiele razy, że te zdjęcia to tylko i wyłącznie backstage - czyli foty jakie udało się cyknąć w międzyczasie. To nie jest efekt, to tylko zapowiedź. Błagam was, zrozumcie to wreszcie. Wiele razy o tym pisałam, mówiłam. Wszystkie końcowe zdjęcia, które udało mi się cyknąć można znaleźć na moim internetowym portfolio: tutaj i na facebook'u: tutaj. Cała reszta to tylko przedsmak. Przecież logiczne że nie wrzucałabym dajmy na to schylonej osoby albo zdjęcia na którym widać kawałek kwiatka, jako sesję. Także mam nadzieję że raz na zawsze wyjaśniłam tą kwestię. Także dzisiaj przychodzę do was ze świeżymi jak bułeczki w piekarni o 5 rano, fotami. Z Paulinką z którą wykonałam moje pierwsze w życiu zdjęcia w kwiatach wiosennych (uwierzycie?), nie wiem jak to się stało, nie pytajcie, zrobiłyśmy ostatnio naszą 3 sesję. Cóż, wniosek jest jeden - super nam się razem pracuje i na milion procent nie była to nasza ostatnia sesja, nad którą wspólnie pracowałyśmy. A teraz otuleni magnolią, przejrzyjcie sobie kulisy naszej roboty. 


spódnica - klik // sweterek - klik


Wiem że nie każdy może lubić tego typu posty, ale niestety (lub stety) u mnie na blogu nie zobaczycie tylko ciągłych sponsorowanych postów, tylko tego co dostaję i tak dalej. I nie mam tu na myśli dwóch linków podanych na górze, ale perfidnie obrzucane nimi posty, których u mnie nie zobaczycie nigdy. Prowadzę 'plapart' już bardzo długo i mało się zmienia. Mój blog to zdjęcia. Ja to zdjęcia. Wszystko co tu wrzucam w jakiś tam sposób powiązane jest właśnie z fotografią, a kulisy sesji zdjęciowych są całą esencją mojego bloga i jedną z najbardziej istotnych jak dla mnie kategorii. Także możecie te posty mijać, czytać, przewijać. Róbcie co chcecie, ja będę dodawać ich tyle, ile mi się podoba! I proszę was, nie czepiajcie się szczegółów, które nie mają żadnego znaczenia, bo tytuł nie ten, bo poza nie taka. Sesje zdjęciowe to dla mnie największa przyjemność jaką mogę sobie wymarzyć. I naprawdę tego typu komentarze nie robią na mnie żadnego wrażenia, ja nie przestanę, będę się tylko starać jeszcze bardziej, mocniej, intensywniej działać!

14 komentarzy :

  1. Piękne fotografie :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy02:23

    Nic tylko życzyć powodzenia w osiągnięciu szczytów w fotografii i dla mnie każdy rodzaj postów - z telefonu, codzienne, ubran, albumu(choc ten bardzo zapadł mi w pamięć bo inspiruje), wakacji itp sa świetne! I zawsze chetnie tu wracam bo na Twojego bloga zaglądam od xxxxx lat i trzymam kciuki za jak najdłuższe prowadzenie go! Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje fotografie, nawet jeżeli to są zdjęcia z za kulis! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię oglądać Twoje backstage z sesji! :) A ty masz rację - nie przejmuj się tylko działaj. Najważniejsze żebyś umieszczała tu to co zadowala Ciebie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:13

    Piękne zdanie "Ja to zdjęcia" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny klimat! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. niektórzy to już naprawdę nie mają o co się przyczepić...albo po prostu nie potrafią czytać. Ja wole taki przedsmak sesji, niż samą sesję szczerze mówiąc, bo można tak to wszystko zobaczyc "od kuchni" :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia,nie przejmuj się opinią innych tylko działaj.
    motykastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za świetny styl! Wszystkie zdjęcia, które tu wrzucasz są takie klimatyczne, takie cudowne i delikatne! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooowww!!!
    No fantastyczne te zdjęcia;) Świetne ujęcia;)

    Pozdrawiam.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozostając wierną fanką Twojej fotografii muszę przyznać, że same efekty, które pokazujesz tutaj na blogu bardzo mi się podobają, więc to, co znajduje się np. na fanpage'u rozbraja mnie totalnie. Nie dawaj się zjeść hejterom i rób dalej takie cudne zdjęcia! <3
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:06

    Piękna modelka i piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń