14 kwietnia 2016

phone photos


Przychodzę do was dzisiaj z waszym ulubionym postem. Totalnie nie wiem dlaczego tak kochacie jak piszę o zdjęciach z telefonu, ale cieszę się że ten rodzaj postów na blogu zyskał aż tak ogromną rzeszę fanów. Fajnie. Zdjęć zebrało się dość sporo, więc będziecie mieli co przeglądać, a w związku z tym że uważam za najważniejsze wrzucanie zdjęć, to po prostu przejdziemy już do sedna sprawy!

W związku z tym że wiosna zaczęła się już na dobre, postanowiłam właśnie takim wiosennym akcentem zacząć dzisiejszy pokaz zdjęć. \\ fotka szybko pstryknięta w Lidlu :)


 Czy tego rodzaju post mógłby być napisany z pominięciem kilku krajobrazów, zachodów słońca? Odpowiedź brzmi: zdecydowanie nie! Także w tym również naoglądacie się widoczków.

 na winku u Natalki \\ paznokcie na ten miesiąc \\ malutki szybko nam rośnie!

 w tym miesiącu odbyła się wyjątkowa sesja, w której esencją były makijaże, pojawił się nawet krótki film na moim kanale: TUTAJ zapowiadający ową sesję :) 

 wreszcie udało mi się wybrać do Instytutu BANDI, gdzie zdiagnozowano moją skórę twarzy i zadbano o idealne nawilżenie, przywróciłam życie mojej skórze po zimie 

 sesja zdjęciowa w syberyjskich warunkach z Ewą :) 

 zdjęcia w lustrze stały się normą, zawsze kiedy odwiedzam Panią od paznokci.. 

 jedyne dwa zdjęcia z wesela jakie znalazłam na moim telefonie, musiałam się dobrze bawić!

 Wiosna przyszła!  - aparaty w dłoń i działamy


Kocham wiosnę! Mówię to w pełni świadomie. Uwielbiam marzec i to że właśnie 14 marca się urodziłam. Zobaczcie, dzisiaj mija dokładnie miesiąc od moich urodzin, a pogoda dopisuje i do tego mamy bardzo długo jasne niebo. Ściemnia się bardzo późno i dzięki temu sesje zdjęciowe nie muszą być umawiane na bardzo poranne godziny, chociaż.. wtedy niebo wygląda magicznie!

A na moim kanale niespodzianka o której wspominałam! Wrzuciłam film gdzie krok po kroku możecie zobaczyć jak tworzę mój album DIY! Jest to pierwszy z filmów rozpoczynający tę serię. 

mój film: TUTAJ

14 komentarzy :

  1. zakochałam się w Twoich zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Ciekawe ujęcia;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą serię!/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  4. te wielkie zdjęcia zrobiłaś jako kolaż i wywołałaś w formacie A4 a później pocięłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! Widać, że masz talent ;) Filmik jest na bardzo wysokim poziomie. Świetnie inspiruje do działania ;) Piękne dzieło.

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię oglądać zdjęcia, które robisz. Niezależnie czy są wykonane telefonem czy lustrzanką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Bardzo lubię Twoje zdjęcia! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam Twoje zdjęcia z telefonu i chyba wolę je nawet bardziej od sesji, bo pokazują codzienność :D zdradzisz gdzie robisz paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze milo jest ogladac Twoje zdjecia ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne paznokcie! I ten album też ekstra C:

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia z telefonu mają w sobie "to coś", uwielbiam takie oglądać. :) Cudny widoczek na pierwszym zdjęciu!
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń