30 kwietnia 2016

Odkryj w sobie wiosnę!


Wiosna już pełną parą! A do mnie jakiś czas temu dotarło wiosenne wydanie shiny box'a, czyli jednego z pudełek które otrzymuję do testowania. Powiem wam, że dzięki tej możliwości poznałam strasznie dużo nowych marek kosmetycznych, a co lepsze.. z wieloma zostałam na dłużej. A czy to właśnie nie o to chodzi? Z niecierpliwością czekam na każde kolejne, jakie ma wpaść do moich rąk. Dzisiaj pokażę wam zawartość shiny box 'Spring xoxo!', czyli kwietniowego XXL, a dlaczego XXL? Bo produktów było naprawdę sporo! Zobaczycie trochę zdjęć, a pod każdym z nich zamieszczam dokładny opis danego produktu. Mam nadzieję że was zachęcę i same sprawicie sobie wiosenną przyjemność. Bo kto nie chciałby dostać takiej niespodzianki? Po szczegóły jak zwykle odsyłam na oficjalną stronę: tutaj.


Jedyny dostępny na rynku naturalny krem do twarzy zawierający aż 95% niezwykle cennych składników aktywnych, w tym 80% śluzu ślimaka jakości premium. Skoncentrowana formuła wyjątkowo szybko i kompleksowo niweluje wszelkie niedoskonałości cery.
Zawiera hydrolizowany kolagen morski produkowany we Francji. Składniki aktywne wnikają docelowo do głębokiej warstwy skóry (skóry właściwej) i działają od wewnątrz.Rezultatem jest młodszy i zdrowszy wygląd skóry. Daje natychmiastowy zastrzyk energii, dzięki orzeźwiającym smakom jabłka i wiśni.

Opracowany przez specjalistów kremowy opatrunek na zrogowacenia niweluje je i zapobiega nadmiernemu odtwarzaniu się warstwy rogowej naskórka. Ekstrakt z propolisu i lanolina hypoalergiczna przyspieszają gojenie pęknięć skórnych, a duża zawartość mocznika doskonale zmiękcza skórę i przywraca jej właściwy poziom nawilżenia. Skutecznie chroni przed nadmierną suchością i uszkodzeniami. Skóra stóp odzyskuje elastyczność, gładkość i zdrowy wygląd.

Najnowsze serum marki Cztery Pory Roku, dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych, skutecznie opóźnia procesy starzenia się skóry dłoni. Serum zostało wzbogacone o specjalistyczny składnik rozjaśniający plamy i przebarwienia. 
Odżywka przeznaczona do włosów zniszczonych sztywnych, grubych i normalnych. Odżywia i kondycjonuje włosy i skórę głowy. Wygładza włosy i nadaje im połysk. Chroni włosy przed uszkodzeniami i rozdwajaniem.

W balsamie wykorzystano czystą, 100% wazelinę o wszechstronnym działaniu ochronno-regenerującym. Kosmetyk wzbogacono o cenne olejki - różany oraz migdałowy. Formuła działa jak prawdziwy eliksir urody dla delikatnego naskórka ust, zapewniając mu miękkość i zdrowy wygląd. Dodatkową zaletą kosmetyku jest jego bardzo kobiecy słodko-kwiatowy zapach, w którym wyczuwalne są nuty róży, migdałów i karmelu.
 Odżywka odbudowująca przeznaczona do regeneracji paznokci cienkich. W składzie zawiera metioninę, stanowiącej pierwiastek składowy naturalnego budulca paznokci. Składnik jest wzbogacony wapniem i kompleksem polimerowym, działającymi wzmacniająco. Przeznaczony szczególnie do cienkich, miękkich i łamliwych, rozdwajających się paznokci. Systematyczne stosowanie wzmacnia słabe paznokcie, przyśpiesza regenerację i pobudza ich wzrost, odbudowuje i nawilża płytkę paznokcia. Idealnie dla mnie! Ponieważ właśnie niedawno zdjęłam hybrydę by paznokcie mi odpoczęły, więc chętnie przetestuję ten produkt! 

 Ekskluzywny, 100% naturalny olejek, który zapewnia skórze głębokie i długotrwałe nawilżenie, regenerację oraz świeży i promienny wygląd. Jestem bardzo ciekawa jak podziała na moją przesuszoną skórę!

Poczwórne cienie do powiek. Formuła bogata w naturalny jedwab i minerały, które zapewniają efekt idealnej gładkości. Wit. E zapewnia odpowiednią pielęgnację delikatnej skóry powiek. Zawiera naturalny jedwab, który zapewnia efekt idealnej gładkości. Zawarta w formule wit. e zapewnia odpowiednią pielęgnację powiekom. 


Starałam się jak najdokładniej przedstawić wam to pudełko, bo bardzo mi przypadło do gustu i muszę powiedzieć że jestem zaskoczona aż tak ogromną ilością kosmetyków! Super że trafiłam na odbudowującą odżywkę do paznokci, bo jak wyżej wspomniałam - zdjęłam hybrydę na jakiś czas i moja płytka potrzebuje teraz intensywnej pielęgnacji. Do tego strasznie mnie intryguje pilomax, bo mama używała szamponu z tej firmy i była zachwycona, więc mam nadzieję że równie świetnie na moich włosach sprawdzi się odżywka. Cienie poleciały do mamy, a wazeliną jestem zachwycona!

6 komentarzy :

  1. Świetna zawartość! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:07

    Hej Paula,odżywka do paznokci jest świetna sprawdza się w moim przypadku w 100%. Wybierasz się gdzieś na majówkę? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna zawartość


    http://eskucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym tą odżywke do paznokci, może nie łamałyby się tak ;( już olejuje i nie działa.

    Zapraszam, http://fiandmi13.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej ciekawi mnie odzywka do paznokci, mogłabys po przetestowaniu napisać swoją opinie o niej? Czy pomogła? Bo mam spore problemy z paznokciami i przetestowałam masę rzeczy i sama nie wiem już czy warto wydawać pieniadze :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń