6 kwietnia 2016

marcowy box shiny


Jak co miesiąc w marcu również dotarło do mnie pudełko z kosmetykami. Tak się składa że tym razem piszę o shiny box. Marcowy box nazwany został "słodki marzec", ale według mnie było to nieco mylne, bo wewnątrz nie znalazłam nic co mogłabym określić mianem słodkiego. Ale to tylko tak obok tematu, bo na zawartość nie mam co narzekać. W sumie można powiedzieć że to takie pół/pół. Najbardziej jestem ciekawa rękawiczki do demakijażu i żelu pod prysznic z białego jelenia. Reszta kosmetyków tak w sumie średnio przypadła mi do gustu, ale za to podzieliłam się nimi z bliskimi i oni się cieszyli, więc nie leżą i się nie zmarnują. Poniżej macie ukazany każdy produkt po kolei, więc przyjrzyjcie się im dokładnie i napiszcie mi co wy najchętniej byście przygarnęli.



Słyszałyście wcześniej o czymś takim jak rękawica do demakijażu? Bo ja nie, ale to być może dlatego że o makijażu wiem tyle co o matematyce, czyli zero. Dodatkowo jeśli któraś z was byłaby zainteresowana miesięczną subskrypcją pudełek, bądź po prostu raz chciałabym sobie takie zamówić, to odsyłam was na oficjalną stronę shiny: tutaj, myślę że na stronie poznacie wszystkie szczegóły.

8 komentarzy :

  1. Świetna zawartość ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam gdzieś na yt jak dziewczyna otwierała ten shiny box, bardzo fajne produkty, ale faktycznie nie wiem dlaczego ktoś nazwał to "słodki marzec" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie zawartość średnio mi sie podoba, przygarnęlabym z chęcia pomadkę :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wszystko jest fajne w zawartości pudełko, a szczególnie czerwona pomadka, uwielbiam czerwoną szminkę, pięknie prezentuję się na ustach. Ale nie jestem przekonana co do białego jelenia, zawsze miałam jakiś wstręt i uprzedzenie do tych szarych mydeł, ale nie wiedziałam jeszcze z białego jelenia żelu pod prysznic, więc może sprawdzi się dobrze, zapach jest może okazać się ładny. ;) Hmm.. i faktycznie też nie wiem dlaczego pudełko zostało nazwane słodki marzec, ale może akurat producentom kojarzą się te produkty z czymś słodkim, ale nie koniecznie już dla odbiorców pudełka. Właśnie ja chciałbym zamówić tak jednorazowo, czy będzie mi się podobało, ale nie wiem czy zawartość pudełka mi się spodoba, bo nie wiemy jakie produkty w nim się znajdą prawda ? czy może się mylę ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:07

    Hej Paula! Mam do ciebie pytanie. Nie mam z kim o tym pogadać dlatego mówię co mi szkodzi, napiszę tu! Masz już jakiś czas chłopaka, gratuluję i życzę kolejnych lat :* czy on się starał o Ciebie czy tt też? Ja nie mam pojęcia jak zachowywać się wobec chłopakow. Miałam jednego, związek trwał 4msc. Mam 18 lat myślisz że warto czekać na tego jedynego? Dodam że prawie wszystkie koleżanki mają już druga połowę. Przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:34

    dlaczego nie chodzisz na uczelnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo wrażliwą skórę i zawsze kupuję hipoalergiczne żele pod prysznic. Ten z białego jelenia już wypróbowałam i szczerze polecam.

    Mój blog!kilik!

    OdpowiedzUsuń