1 kwietnia 2016

film niespodzianka & backstage sesji zdjęciowej


Jakiś czas temu miałam okazję doświadczyć czegoś nowego w fotografii. Mianowicie próbowałam zrobić zdjęcia makijażom. Według mnie wyszło bardzo fajnie, dobrze się bawiłyśmy z dziewczynami i na szczęście pogoda nie była jakaś najgorsza. W garażu ustawiłyśmy białe tło, które przydaje mi się częściej niż się tego spodziewałam przed zakupem, a żeby fajnie doświetlić twarz używałyśmy srebrnej, okrągłej blendy. Jak można zauważyć na blogu, zazwyczaj fotografuję suknie a zdjęcia ocierają się raczej o fashion, może nie high, ale jednak fashion. Stwierdziłam że póki co nie mogę się ograniczać i szukam ciągle własnego nurtu w fotografii. Staram się robić wszystko, co mi los podsunie pod nos i korzystam z każdej okazji przy której mogę zdobyć nowe doświadczenie. Cieszę się że mam taką możliwość, że pozwala mi na to czas i że wokół są ludzie, którzy również chcą coś działać! Czego chcieć więcej? Mam wszystko czego potrzebuję by rozwijać moją życiową pasję.


Celem był stworzenie trzech odmiennych makijaży w zupełnie innym stylu. Szczerze powiem że nie spodziewałyśmy się ile czasu może zająć samo przygotowywanie modelki, a całość zajęła nam niemalże cały dzień! I wcale to nie jest tak proste jak się wydaje, szczególnie wtedy, gdy dwie osoby muszą ogarnąć make up, włosy, stylizację, nagrywki (o tym na samym dole) i jeszcze zdjęcia.. mi wydaje się że podołałyśmy zadaniu, ale to wy napiszcie co sądzicie o backstage. Dopowiem tylko że niebawem zdjęcia będzie można oglądać na facebook'u:



Mam nadzieję że fakt dużej ilości zdjęć tylko i wyłącznie was zadowoli. Osobiście lubię przeglądać tego typu wpisy, toteż sama mam świadomość czego ludzie, czytelnicy mogą ode mnie wymagać. A na koniec mam niespodziankę o której wcześniej wspominałam, czyli krótki, kilkuminutowy filmik z przygotowań do wyżej ukazanej sesji zdjęciowej! Mam nadzieję że przypadnie wam do gustu i chcę dodać że mam zamiar trochę rozbujać moją filmową działalność. Więcej nie zdradzę na ten moment.


Mój kanał odnajdziecie tutaj: https://www.youtube.com/user/plapart

! Przy okazji mam do was prośbę. Wiele razy pytacie mnie o różne fotograficzne kwestie dotyczące mojej osoby. Mam tu na myśli np. czym się inspiruję, jaki mam sprzęt itp., a to jest odpowiedni moment i post na to byście się wszystkiego dowiedzieli, dlatego proszę was byście właśnie teraz zadawali mi pytania, jeżeli jakieś macie i coś was mocno interesuje, a ja to wszystko zbiorę i odpowiem, ale w nieco inny sposób niż pisząc.. na pytania będę czekać pewnie do połowy następnego tygodnia, może trochę dłużej. Także jeśli chcesz coś wiedzieć, pytaj śmiało !

12 komentarzy :

  1. Anonimowy14:43

    Ile kosztuje zrobienie takiej sesji od poczatku do konca?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:05

    Juz dawno miałam sie pytać. Co studiujesz? Trudny kierunek, dużo nauki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:11

    Czy zamierzasz w przyszłości zarabiać na życie fotografią?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz notatnik zeszyt gdzie zapisujesz swoje nagłe pomysły ?
    Twoją pasją jest fotografia czemu poszłaś na prawnika ? a nie fotografa?
    Należysz do jakiś grup fotograficznych na facebooku ?
    Znasz jakiś fotografów, którzy CI podpowiadają :p ?
    Jakim aparatem fotografujesz ?
    Chciałabyś mieć własne studio fotograficzne ? :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny makijaż! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju świetne zdjęcia!;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST - www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czym się inspirujesz podczas obmyślania planu na sesje?
    Jaki obiektyw najczęściej towarzyszy Ci podczas sesji? ;)
    Bardzo miło ogląda się Ciebie i Twój rozwój. Inspirujesz swoimi oryginalnymi pomysłami. :)

    Jeśli chciałabyś wejść i zobaczyć mojego bloga fotograficznego, byłoby mi bardzo miło devonnetime.blogspot.com
    Życzę powodzenia w dalszym rozwoju fotograficznym. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sesja wyszła naprawdę super, moim zdaniem jedna z lepszych :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno zajrze na kanal ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały post! Przepiękne zdjęcia oraz makijaż!

    Jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem - zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu ;) Wtedy zaobserwuje twój blog!
    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:02

    Jaki masz sprzęt? Jaki miałas sprzęt? Duzo czytasz o fotografii? Jaki był twój pierwszy aparat? Co polecasz początkującym? jakies filmiki, książki no i jaki sprzęt dla początkujących ( najlepiej nie za drogi :D )

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:40

    Jak zaczęła się Twoja przygoda z fotografią?

    OdpowiedzUsuń