17 kwietnia 2016

Łazienki Królewskie


Wczoraj pogoda była tak przepiękna, że nie byłabym w stanie tego zmarnować! Mój chłopak wpadł na pomysł żebyśmy poszli gdzieś na spacer. W sumie już dawno mieliśmy na to ochotę, ale jakimś trafem zawsze brakowało na to czasu. Łazienki Królewskie w Warszawie to zdecydowanie jeden z moich ulubionych parków w tym mieście. Wczoraj słońce dogrzewało, a zapach kwiatów i drzew unosił się w powietrzu, prowadząc nas coraz głębiej w środek parku. Cieszę się że wybraliśmy akurat to miejsce, bo dzięki temu znalazłam cudowny pomysł na sesję zdjęciową, którą - UWAGA - zorganizowałam już dzisiaj. Osoba z którą się umówiłam zawsze zjawia się w umówionym terminie, nigdy nic nie przekładamy, a efekty są zadowalające. Już nie mogę się doczekać pokazania wam efektów. Postaram się wrzucić coś na bloga jak najszybciej się da. Jeśli chodzi o mnie, to na przyszły weekend wracam wreszcie do domu, a ten tydzień mam dość intensywny na uczelni, więc trzeba się spiąć i oby do piątku (nie ma to jak piątek z zajęciami do 13 + możliwością 1 nieobecności).


Mam nadzieję że zatęskniliście za typowo życiowymi postami? Bo dzisiaj zobaczycie mnóstwo zdjęć z parku, obejrzycie to co udało mi się złapać w obiektywie. Wbrew pozorom, czasem fotografuję coś innego niż tylko i wyłącznie modelki. Miłego przeglądania i dajcie znać jak u was pogoda! 

 czarna bluzka wiązana - TUTAJ
szary, cienki płaszcz - TUTAJ



11 komentarzy :

  1. Łazienki Królewskie to zdecydowanie jedno z niewielu miejsc jakie chętnie zobaczyłabym ponownie w Warszawie :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. No śliczne zdjęcia;)
    Prawda wczoraj i dzisiaj pogoda świetna;)

    Zapraszam do mnie.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz naprawdę niesamowite zdjęcia! Potrafisz dostrzec to, czego nie potrafią inni :) Oby tak dalej ;)
    A odpowiadając na pytanie, to u mnie w miescie wczoraj była przeogromna burza, a dzisiaj piękne słońce, 20 stopni, ale niestety wiatr...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:41

    Pogoda wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:50

    Zdecydowanie wolę te posty, niż sesje z modelkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia- kocham naturę! Talent. :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z fotografią (tallaafoto.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to miejsce <3 szkoda, że dzieli mnie od niego aż 200 km :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:52

    Pogoda jak marzenie :) a zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:17

    Kupując sushi gotowe w Lidlu na co zwracasz uwagę? Nie boisz się że mogą już zbyt długo tam leżeć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko kupuję tam sushi :) może ze 2,3 razy kupiłam i zawsze zwracam uwagę na ważność

      Usuń