10 kwietnia 2016

album diy


Dzisiaj wreszcie przychodzę do was z postem do którego zbierałam się już bardzo długo. Systematycznie i skrupulatnie zbierałam materiały do stworzenia takiego albumu, jaki sobie wymarzyłam. Posty będą pojawiały się seriami i jako pierwsze poszły na ogień zdjęcia z wyjazdu nad morze, który odbył się w minione wakacje. Wspominam go świetnie, a do tego mam pokaźną ilość zdjęć przez co mogłam swobodnie zacząć tworzyć. Uwielbiam wszystko co kreatywne, ale o tym już wiecie.. także tym razem post, który możecie potraktować jako swego rodzaju inspiracja. Miłego oglądania! 


Jeśli chodzi o całą koncepcję, to już dawno myślałam o takim diy, ale nigdzie prze-nigdzie nie mogłam znaleźć albumu idealnego. Aż wreszcie, pewnego dnia.. w pepco trafiłam na ten przepiękny, który widzicie powyżej. Wszystkie strony są od początku do końca wykonane wyłącznie przy moim odczuciu i inspirowane tylko tym co siedziało w mojej głowie. 


Mam dla was jeszcze jedną niespodziankę związaną z dzisiejszym postem, która jak tylko będzie gotowa i dostępna dla was, to dam znać. Tymczasem tych, którzy nie wiedzą od czego zacząć zapraszam na: projektogram.pl, gdzie możecie wywołać sobie przeróżne zdjęcia i mogą być one dla was niejako podstawą działania! A pomysł? Pojawi się sam, jeśli tylko zaczniecie działać!

21 komentarzy :

  1. Świetnie to wszystko wygląda. Czekam na więcej.:) A skąd zdobywasz takie przecudowne naklejki i tasiemki do albumów, jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie tiger, ale te które widać powyżej kupowałam w bardzo wielu sklepach papierniczych :)

      Usuń
  2. Gdzie można wydrukować taki plakat z małymi zdjęciami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12:31

      projektogram.pl
      Jest w tekście ;)

      Usuń
  3. Rewelacja! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam te albumy w pepco, postanowilam ze następnym razem kupię (nie miałam przy sobie wsytarczająco pieniedzy) i ...juz ich nie było, grr/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmotywowałaś mnie, żebym wreszcie wywołała zdjęcia ;) Również chciałam stworzyć taki album, ale póki co na kupnie albumy się skończyło, więc muszę się wreszcie wziąć.
    W końcu zdjęcia w albumie są najlepszymi pamiątkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie albumy diy i sama zamierzam w wakacje do takiego przysiąść :) Tobie super to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten album. Na pewno włożyłaś w niego sporo pracy, ale było warto.:)
    Wygląda o wiele lepiej niż taki gdzie zdjęcia układane byłby jedno pod drugim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:20

    Paula czytałaś jestem cudem czy Bóg nigdy nie mruga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czytam Cud :) Boga nie czytałam

      Usuń
  9. Świetny pomysł i przepiękny album;)
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie: http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aktualnie zbieram zdjęcia na taki właśnie album, mega mnie twój zainspirował C:
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:08

    https://www.youtube.com/watch?v=zhmPXb9oqfE
    4:44
    Widziałaś, że abstrachuje się z Ciebie naśmiewa? Ale idioci, zważając na to, że ty wcale się tak nie zachowujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nie rozumiem co mam z tym niby wspólnego, a po drugie to nie jestem z Przasnysza :)

      Usuń
  12. O jaaa! Coś niesamowitego <3
    Najpiękniejszy album, jaki do tej pory widziałyśmy :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12:14

    świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15:47

    mam taki sam album :) super jest

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12:46

    Hej, szukałam dziś takiego albumu w pepco, ale nie znalazłam... To znaczy, orientujecie się czy jeszcze takie są? Bo możliwe, że akurat w moim miescie juz nie było... A nie chce jechać gdzieś dalej i sie zawieść. Widzialyscie taki gdzieś u siebie? Pilnie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń