27 marca 2016

święta u mnie


Jeszcze się nie skończyły, jednak ja już chcę o nich napisać. Święta - aktualnie trwają i dla każdego zapewne mają inną wartość. Jeśli chodzi o mnie to centralnie z Wielkanocą kojarzy mi się rzeżucha, to bez niej nie wyobrażam sobie tych świąt. Dodatkowo strasznie lubię atmosferę porannego śniadania i podoba mi się fakt, że właśnie przestawiliśmy zegarki na czas letni. Odczuwam już ogromną potrzebę wybrania się na działki i zrobienia kilku ujęć wiosennych kwiatów. Uwielbiam ten moment gdy wszystko budzi się do życia i na dworze robi się coraz cieplej i z dnia na dzień również coraz widniej. Pomyślałam że może fajnie byłoby uwiecznić kilka ujęć podczas moich świąt. Każdego roku zamieszczam tu zdjęcia koszyka i przy okazji cyknęłam jakieś zdjęcia z kilku momentów. Dzisiejszy dzień spędziłyśmy z mamą u rodzinki, a jutro wybieramy się do babci. Wolny czas straszliwie szybko mija, ale na szczęście zostaję tutaj aż do 04.04., więc jeszcze sporo odpoczynku mam przed sobą. 



Poza tym wzięłam się za pieczenie mini ciasteczek w kształcie pisanek, a dodatkowo udało mi się też upiec muffiny na wzór kopca kreta do których wedle swojego uznania dodałam krem orzechowy. Wyszło całkiem fajnie.


8 komentarzy :

  1. u mnie święta to Triduum Paschalne :-) czyli tradycyjnie trzy dni, gdzie pół dnia spędzam w kościele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszą tradycją jest przede wszystkim stukanie się jajkami podczas wielkanocnego śniadania :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś za tymi świętami nie przepadam, ale to kwestia indywidualna :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistyczna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę robić ciasta 'nie z gotowców' ;) ale te z Oetkera są calkiem dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, miałaś bardzo podobny koszyk do mojego :D Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia pozwoliły poczuć tą atmosferę przygotowań do świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o, tez robilam te babeczki, są przepyszne!
    no więc nic innego tylko zyczyć udanego odpoczynku :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje zdjęcia! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń