11 marca 2016

phone photos


Kojarzę że całkiem niedawno dodawałam posta ze zdjęciami z telefonu, ale to chyba dobrze że właśnie dodaję kolejny tego rodzaju. Podobno takie lubicie? Dzisiaj wróciłam do domu na kilka dni, bo dawno mnie tu nie było i w sumie to miałam już taką potrzebę. Na uczelni powoli się rozkręca, coraz więcej do roboty. Mama jak zwykle zaskoczyła mnie pięknie posprzątanym pokojem, rozpaliłam świeczki, zjadłam pomidorówkę jej roboty (nie lubię zup, ale czasem je jem) i stwierdziłam że wrzucę coś na szybko żeby naświetlić wam co i jak u mnie. Zdjęć nazbierało się bardzo dużo i tylko czekam aż kolejny raz będą mnie prosić o usunięcie plików z telefonu by cokolwiek innego się zmieściło. Idę dalej rozkoszować się własnymi 4 kątami, a was rozstawiam z garstką zdjęć.

jedno z wydarzeń miesiąca, czyli 1 marca, nasze dwa lata razem! :)

8 marca na warszawskich ulicach nie było miejsca bez tulipanów // mój biały kwiatek // uwielbiam piękne kawiarenki, najlepiej mi się tam tworzy i kreuje cokolwiek

wreszcie udało mi się utrzymać taką długość, jakiej zawsze pragnęłam - 100% moja płytka i hybryda 

zdjęcia w lustrach, czyli taki mój standard :)

uwielbiam kawiarnie Starbucks'a, a tutaj widzicie moją ulubioną w Warszawie i jak zwykle jagodowy muffin & zielona herbatka // może wrócę do grzywki?  

w tym miesiącu jedliśmy przepyszne sushi, gorąco polecam! // mój ulubiony dział w Empiku // cudny rysunek, prawdziwa sztuka - uwielbiam taką kreatywność!!!

miesiąc mierzenia sukienek i szukania tej jednej, najlepszej (już zakończone, suknia znaleziona) // poznajcie dwa najsłodsze pieski świata :)  

ten miesiąc obfituje w zdjęcia mojej twarzy, zdecydowanie to ich najwięcej ostatnio przybyło

w H&M jest nowy super dział, polecam zajrzeć, bo można znaleźć perełki, ja również coś dorwałam! // przedstawiam wam moją kobietę od paznokci :) 

Podejrzewam że dużo zdjęć widzicie po raz pierwszy. To taka mała zachęta żeby jednak czasem zajrzeć na bloga, który w sumie jest moją największą skarbnicą pamiętnikową i to tutaj można zobaczyć najwięcej zdjęć. Esencja wszystkiego!

19 komentarzy :

  1. skąd zielona kurteczka? cudna! i w ktorym miejscu znajduje sie ulubiony starbucks? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post wcześniej pisałam o moich ulubionych okryciach wierzchnich na nadchodzącą wiosnę :) tam znajdziesz przenośnik do strony na której ją wybrałam

      Usuń
    2. ulubiony Starbucks - Ratusz Arsenał

      Usuń
  2. Genialny wpis! Jest to idealny post, który podsumował to co się u Ciebie ostatnio działo. Jedyny minus jest taki, że narobiłaś mi ochoty na sushi! :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia:) Piękna jest ta biała sukienka, mam nadzieje, że ją kupiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, padło na inną :) bardziej klasyczną

      Usuń
  4. Też uwielbiam sushi Wola i często z koleżanką zamawiamy sobie ten ogromny zestaw gdzie jest około 70 kawałków - nigdy nie możemy tego zjeść, ale i tak go kupujemy ;p

    http://karolina-bogucka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą! Uwielbiam tą serię na blogu :)
    _________
    Pozdrawiam, miinimalistka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, dążę do takich właśnie paznokci, jakie ty masz. Są przepiękne!
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dążę do takiej długości, jaką ty masz, mam nadzieję, że szybko mi się to uda :) A pieski rzeczywiście najsłodsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję ze zobaczymy tutaj tą Twoją znalezioną sukienkę :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie miksy zdjec :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka super taka biała czyżby specjalnei na urodziny ? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja jej nie kupiłam :) wybrałam inną

      Usuń
  12. Anonimowy12:39

    Na jaką okazję sukienka? :)

    OdpowiedzUsuń