17 marca 2016

myśli zebrane


Na początku tego posta chcę z całego serduszka podziękować za życzenia, z poprzedniego posta. Pojawiło się tyle ciepłych słów, że aż ciężko mi uwierzyć. Nawet nie wiecie jak budujące i wspierające są komentarze tego typu dla blogera, twórcy. Nie mogę napisać więcej, ale zwyczajnie - dziękuję! 

Post z serii pogadanka, czyli zero składni, zero zbieżności, same przypadki. Mam ochotę czasem tak sobie tu po prostu napisać, a to co dzisiaj się pojawi możecie uznać jako kartkę z brudnopisu. Ostatnio bujam* się z różnymi myślami. Krążę gdzieś pomiędzy obecnym a przyszłym rokiem. Staram się zebrać myśli, uporządkować pomysły, plany. Planować nie lubię, ale czasem trzeba. Uświadomiłam sobie że do licencjatu zostało bardzo niewiele czasu, na szczęście powoli na uczelni wszystko idzie ku temu by zacząć poruszać się w dobrym kierunku. Pomiędzy zajęciami straszą nas że zamkną kierunek.. co dla mnie byłoby totalną porażką. Nie lubię zmian, stop! Nie lubię gwałtownych zmian. Ot co! Jeśli miałabym teraz zmieniać uczelnię, to z miejsca mówię że wyszłoby z tego dno i mogiła. Odbiegając od tematu - na najbliższy rok mam ogromne plany. W sensie ważne dla mnie i mega istotne gdzieś tam w moim wnętrzu. Chcę robić to co sprawia mi największą przyjemność i to właśnie w tym kierunku będę dążyć. Kilka dni temu zaczęłam czytać '50 lekcji na to by niemożliwe stało się możliwym i otwierają mi się oczy na wiele spraw z pozoru bardzo nieistotnych, ale gdy się w nie wgłębimy mają duże znaczenie. (tutaj przerwa na obiad) Nie lubię czytać książek, ale uwielbiam poradniki, oczywiście zbędnym jest pisać jakie najbardziej, ale z ochotą zaglądam również do poradników życiowych. Jakby to ująć najprościej.. lubię czytać mądre rzeczy. 

Ciągnąc dalej moje bajdurzenie, siedzę sobie właśnie u cioci i pomiędzy kolejnymi literkami w poście próbuję skupić się na rozmowach z nią. I wiecie co? Nawet mi wychodzi, teraz jestem już pewna że za podzielność uwagi powinnam dostać medal. Do poniedziałku włącznie mam coś zaplanowane na każdy dzień. Strasznie się cieszę, bo w weekend będą zdjęcia. Jeżeli wypalą wszystkie zaplanowane sesje, to będzie mój najbardziej pracowity weekend fotograficzny jaki kiedykolwiek zaistniał! Gdzieś tam w głowie świtają mi nowe pomysły, które powoli będę wdrażać w rzeczywistość. W następny wtorek/środę wracam do domu na grubo ponad tydzień, więc może też uda się coś pokombinować. 

Twórczość. Kreatywność. 

body - TUTAJ


Zawsze jak widziałam w wywiadach pytanie o słowa które najlepiej miały opisać daną osobę, sama zastanawiałam się jakie byłyby odpowiednie aby opisać mnie. I pewnie jak większości z was, nic do głowy mi nie przychodziło. Później zastanawiałam się jak to możliwe że ludzie umieją się nazwać tylko poprzez dwa wyrazy. A wiecie co? To jest możliwe! Sama znalazłam dwa swoje, widzicie je powyżej. Mi w życiu naprawdę wiele nie potrzeba. Chcę się spełniać w mojej pasji, mieć przy sobie bliskich i na tyle zdrowia by normalnie móc żyć - kropka. 

Wakacje, tatuaż, sesje, wakacje, tatuaż, sesje, licencjat, wakacje, licencjat. Ciągle krążą mi po głowie te sprawy. Nie jestem w stanie ich oddalić od siebie i coraz mniej sobie z tym radzę. Mam na myśli.. chęć na bardzo dużo różnych rzeczy, doświadczeń. Ciekawa jestem w sumie co najbliższy czas przyniesie. Bądźmy dobrej myśli. Muszę zdecydowanie zarządzić co jest dla mnie na obecną chwilę priorytetem, a co może poczekać. 

Zostawiam was z myślami zebranymi i nie wiem dlaczego z moimi autoportretami. O tak po prostu miałam ochotę zrobić portrety. 

body - TUTAJ

11 komentarzy :

  1. te body są prześlicznie, urzekła mnie ta moda na te wszystkie wiązania, a sama nie mogłam ostatnio nic znaleźć w sklepie, ech.
    Ja własnie kończę szkołe srednią, tez rózne mysli krąża mi po głowie, gdzie pójdę, czy dostanę się na studia itp itd. W sumie marzec przewaznie jest u mnie takim okresem zawieszenia, gdzie myślę, planuję, głową jestem już w czerwcu, na wakacjach/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz piękne włosy! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zazdroszczę Ci podzielnosci uwagi, bo ja niestety tego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj naprawdę śliczne zdjęcia;)
    Pozdrawiam. Zapraszam do mnie;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:49

    Bardzo ciekawy post :) Paula mam pytanie bo jestem w 2klasie liceum ze średnią 3,8 chciałabym dostać się na dobrą uczelnie. Myślisz że jest szansa żeby poprawić wyniki w nauce? Jaka ty miałaś średnia? Dużo poświęcalas czasu na naukę? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:32

      wiadomo średnią wypada poprawić, ale to nie najważniejsze :) poświęć trochę czasu, zaczynając od wakacji na powtarzaniu do matury i skup się głównie na tych przedmiotach, bo nie warto tracić czas na przedmioty, które Ci się przy rekrutacji nie przydadzą :) powodzenia i wytrwałości w nauce :)

      Usuń
  6. Z podzielnością uwagi mam to samo :) genialne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanie: gdzie kupiłaś swojego powerbanka?:>

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak rewelacyjnie wychodzisz na zdjęciach! Zazdroszczę :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistyczna :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:36

    Nie myślałaś, aby obciąć włosy do ramion? Włosy by odżyły i wydawałyby się gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń