7 marca 2016

mój wybór okryć na wiosnę


Wiosna zbliża się wielkimi krokami i każda z was zapewne zastanawia się teraz co na siebie założy tego roku. A ściślej mówiąc jakie okrycie wierzchnie dla siebie wybierze. Postanowiłam że przedstawię wam mój wybór, bo już skompletowałam swoją wiosenną wyprawkę. Nie będzie to nic nadzwyczajnego, po prostu chcę pokazać wam w czym ja czuję się najlepiej i co zamierzam nosić.


Jak już pobieżnie zobaczyliście co wybrałam, to teraz postaram się nieco dokładniej pokazać wam każdą z rzeczy. Niektóre z nich są grube, inne za to bardzo cieniutkie. Więc spokojnie będę miała w czym wybierać na każdą pogodę jaka się przytrafi. A jak wiadomo wiosną jest ona zmienna!

kremowy płaszcz - TUTAJ \\ granatowy płaszcz - GAP \\ szara narzutka - shein


Jeśli chodzi o płaszcze, to zrobiłam interes życia! Za ten z Gap'a zapłaciłam całe 1zł i od tamtego momentu uwierzyłam, że w lumpie można znaleźć prawdziwe perełki. Kremowy pochodzi z romwe, gdzie zamawiam mnóstwo ubrań. 

zielona kurtka - TUTAJ \\ czarna skóra - TUTAJ 


Jeśli chodzi o kurtki, to zielona już była używana, ale skóry w tym roku jeszcze nie nosiłam. Płaszcze również leżały w szafie, poza tym były w pralni, przez co dopiero niedawno trafiły do mieszkania. Jak wiecie nie cierpię nosić tego, co noszą wszyscy, ale czasem się nie da. Gdy zamawiałam tą kurtkę khaki, zieloną czy jakikolwiek jest to kolor, w sklepach nie było na nią szału i mogę wam nawet powiedzieć że nikogo w niej nie widziałam. A jak do nie dotarła, to okazało się że jedna ma ją co druga osoba którą mijam na ulicy. Szkoda. Ale wymyślę jakby tu ją nosić żeby nie powielać każdego. Skóra to swego rodzaju klasyk, więc zawsze u mnie będzie. Zobaczymy jak sprawdzą się płaszcze bo mało miałam z takowymi w życiu do czynienia. 

14 komentarzy :

  1. świetna ramoneska! :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcze piękne! Również uwielbiam SH :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wyhaczyłaś ten płaszcz za złotówkę? :O Muszę się chyba w końcu nauczyć szukać rzeczy w lumpie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:00

    Te kurtki koloru zielonego sa modne okolo 2 lat, sama kupowalam w zeszłą zime, wiec bez przesady ze dopiero teraz zaczeły byc w modzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze słyszę ;) nie interesuje mnie kiedy zaczęły, dla mnie nie ma to znaczenia.. chciałam po prostu ukazać że nie obchodzi mnie *dzisiejsza moda, a ubieram co mi się podoba

      Usuń
  5. Anonimowy21:04

    Ja obecnie szukam poncza, myślę że to fajna opcja na wiosnę bądź chłodniejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bardzo mi sie podobaja ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten granatowy płaszcz jest dokładnie taki, jakiego szukałam! Ta zielona kurtka bardzo przypadła mi do gustu, uwielbiam ten kolor.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. większość mi się podoba :D ja w sumie noszę jedną kurtkę przez całą wiosnę/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić sobie taką zieloną bomberkę :)
    Pozdrawiam, MINIIMALIISTKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:13

    podobają ci sie adidas zx flux? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:37

    Khaki kurtka najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń